Joeal88 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Er medlem i div grupper på fjøsboka, og der så finnes en 4-5 personer som deler absolutt alt som jeg poster. Synes at dette er irriterende, går det ikke an å få blokkert enkelte personer fra og dele innleggene dine på Facebook? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 hvordan har du tenkt å hindre andre fra å dele noe som helst informasjon som de får fra deg? La oss si at det fantes en mekanisme på fjesboka som funket slik du beskriver; da kunne disse menneskene jo bare tatt et bilde av innlegget (skjermskudd, hva som helst) og så delt det. Har du først delt informasjon med andre mennesker, så er den utenfor din kontroll. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. juni 2020 Del Skrevet 19. juni 2020 Nei, du kan blokkere personen, men de ser vel innleggene siden det er i en gruppe. Uansett. Tenk litt over hva man deler hvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg føler personvern er en sagablott på fjøsboka. Jeg har valgt at jeg ikke skal tagges og at slike ting skal godkjennes av meg, men jeg tagges fortsatt i øst og vest, helt uten at jeg har kontroll. Jeg måtte slå av kommentarer/posting på veggen min da jeg heller ikke har kontroll på dette og folk kunne poste hva de ville selv om jeg har satt opp at det skal godkjennes av meg. Vel, fullt mulig det er noe jeg ikke forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå