lokalgutt Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Blei ferdig med alt obligatorisk sist helg og skole har bestilt oppkjøring. Og eg må faen meg venta heilt te August før oppkjøring. Har ikkje statens vegvesen fått nok fri allerede for korona kriså og de 3 timene de jobbe hver dag? Og spesielt nå som me ikkje får tatt oppkjøring i vintertider så burde de heller venta med å ta fri spør du meg... jævli skuffa Lenke til kommentar
lokalgutt Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 + at en kompis av meg blei ferdig for 2 uker siå så måtte han bare venta 2 uker mens eg må venta 6 uker. bler rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Det var ikke ille. Husk at de har hatt stengt i 3 måneder og har mye å ta igjen. Hold hodet hevet og fatt mot, du klarer dette. Mange i verden har det betydelig verre enn deg. Lenke til kommentar
lokalgutt Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 kremt skrev (33 minutter siden): Det var ikke ille. Husk at de har hatt stengt i 3 måneder og har mye å ta igjen. Hold hodet hevet og fatt mot, du klarer dette. Mange i verden har det betydelig verre enn deg. Korrekt at de har mye å ta igjen, så hvorfor velger statens vegvesen å ta seg 1 måned fri? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Alle arbeidere har krav og rett på 4-5 ukers ferie i året. Det er lovfestet og arbeidsgiver plikter å se til at det overholdes. 2 Lenke til kommentar
lokalgutt Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) Synes et engangstilfelle av en pandemi burde overstige det kravet. Og heller ta seg den friien i Vintertiden når man ikke kan ha mc oppkjøring i såfall Endret 16. juni 2020 av lokalgutt Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Haha, er du seriøs? Griner du over dette? 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Det er ikke verdens undergang. Bare vær tålmodig. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Enig med TS. Statens vegvesen burde skippet sommerferie i år sånn at han fikk tatt oppkjøringen når han selv ønsket. For noen handler alt om "meg meg meg". ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren 2 Lenke til kommentar
GA Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 2 hours ago, lokalgutt said: Blei ferdig med alt obligatorisk sist helg og skole har bestilt oppkjøring. Og eg må faen meg venta heilt te August før oppkjøring. Har ikkje statens vegvesen fått nok fri allerede for korona kriså og de 3 timene de jobbe hver dag? Og spesielt nå som me ikkje får tatt oppkjøring i vintertider så burde de heller venta med å ta fri spør du meg... jævli skuffa Jeg skjønner faktisk skuffelsen, men snakk om å ikke klare å se det store bildet... ? Å kalle Korona krisen fri sier vel egentlig alt, satser på at du får litt mer perspektiv på hva som er viktig etterhvert ? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) Eit tips er å sjekka om andre trafikkstasjonar innfor ein viss radius har ledig tid på kortare varsel. Hugs i tilfelle at det nødvendigivis er ei ulempe å køyra opp i ein ukjent by, og at du må finna ein lokal trafikkskule å leiga køyretøy av. Endret 16. juni 2020 av MKap Typo 1 Lenke til kommentar
lokalgutt Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Ser at jeg har bommet litt på hva jeg mente lol, det er vel en ganske upopulær mening iguess. Men jeg forstår hva dere mener og skal bruke det konstruktivt! Takk for tilbakemelding alle sammen^ Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Ja høyr med fleire trafikkstasjonar om dei har ledig tid før. Eit anna tips er å logge inn ofte og gå inn på endre time for å sjå om det har blitt ein ledig time tidlegare sidan sist. Det er heile tida folk som av diverse grunnar ikkje kan køyre opp likevel, og når dei avbestiller så blir det ledig tid som fyrstemann kan tinge seg. 1 Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Hei. Må ta forbehold at jeg ikke vet noe om dette eller kan noe om dette, men jeg syntes jeg hørte noe om at de som på en måte hadde reservert oppkjøring før Pandemien kom, ble først prioritert når ting begynte å gå i orden igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå