Gå til innhold

Ser dette oppsettet greit ut?

Anbefalte innlegg

112008 Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort

120573 Asus K8V DELUXE Hovedkort Socket 754

120919 AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz

117212 2xCorsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB

117681 2xSeagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA

121231 Asus Radeon 9600XT 128MB DDR

120533 Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

118397 NEC DVD-brenner IDE ND-1300A, Bulk Sort

114711 Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

112626 CNet Modem 56k V90/92 Internt PCI

Totalt 15.471 kr

Vet at det er både DVD-brenner og spiller, han ville ha det så ikke klag på det ;)

Han skal kun bruke den til spilling, siden han ikke har internett(bredbånd) tilgjengelig. Han sier selv at modem oppkobling ikke er internett, det er tortur, er nesten litt enig med han :laugh: (tenker med grøss å gru tilbake på 14.400 og nedover modemene :thumbdown: )

Men så ontopic igjen: Hva gir best ytelse i spill? P4 eller AMD? Han ville ha noe slik som min pc hvis denne ikke yter det samme i spill. Og følger HL2 koden med 9600XT? Er forresten AthlonXP bedre i spill enn AMD64?

Velkommen inn i et nytt og hardware-fylt år folkens :thumbs:

-SupremeX-

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Men så ontopic igjen: Hva gir best ytelse i spill? P4 eller AMD? Han ville ha noe slik som min pc hvis denne ikke yter det samme i spill. Og følger HL2 koden med 9600XT?

AMD skal visst være best til spill og den prosessoren du har valgt tar knekken på det meste av Intel. Jeg vet iallefall at hvis du kjøper Sapphire sitt 9600xt kort får du med HL2. Maskinen så helt rå ut!

Lenke til kommentar
Men så ontopic igjen: Hva gir best ytelse i spill? P4 eller AMD? Han ville ha noe slik som min pc hvis denne ikke yter det samme i spill. Og følger HL2 koden med 9600XT?

AMD skal visst være best til spill og den prosessoren du har valgt tar knekken på det meste av Intel. Jeg vet iallefall at hvis du kjøper Sapphire sitt 9600xt kort får du med HL2. Maskinen så helt rå ut!

Ikke F@¤= heller! Det er bare en myte! Bestilte et 9600XT kort rett før jul jeg, men jeg fikk med Delta Force: BHD og ikke noen lapp på at jeg senere skulle få HL2! Vet om flere som lider under samme sjebne!

Lenke til kommentar

Ja, den maskinen ser veldi bra ut! grrrr, hater små spillegale unger med masse penger :p

9800XT vil ute best i HL2 ja, ivertfall det ryktene sier.

Med såpass dyre og gode deler tror jeg denne maskinen vil klare å kjøre alle mulige spill som kommer i den nermeste (og mye lenger) frammtid :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke F@¤= heller! Det er bare en myte! Bestilte et 9600XT kort rett før jul jeg, men jeg fikk med Delta Force: BHD og ikke noen lapp på at jeg senere skulle få HL2! Vet om flere som lider under samme sjebne!

lol, vist det sto at du skulle få med hl2 å alt det der andre, og du ikke fikk det, er det vell bare å klage?

Kan også hende at du var får tidlig ute å kjøpte kortet før dette tilbudet komm ut, eller at du fikk en av de "gamle" eskene osv..?

klaaaaag å få det du var fortald at du skulle få

Lenke til kommentar

Hadde eg kjøpt en slik pc, ville eg og hatt en raptor disk til os og spillene, og brukt en 160GB til lagrings disk.

Om du velger amd eller intel til spill betyr ikke så mye, er ikke merkbar forskjell mellom dem.

Så kjøp den du har satt opp, vil bli en meget bra pc til å spille på.

PS:

Nå begynner dere igjen å krangle om intel/amd er best til spill, slutt med det, du merker nok ikke forskjellen mellom en xp3000 eller en P3.0/800.

Er alt for mange som er så opphenkt i testene som florerer på netet, det som de fleste glemmer er diskene.

Husk en pc er da ikke bare en cpu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...