Gjest 91ff7...2c5 Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Spør for en kompis, not. ? Hvis man møter i forliksrådet, tar opp møtet, kan opptaket brukes som argument for re-åpning? Motparten løy, fremkommer ikke av dommen men skjedde med godkjennelse av leder. 1 medlem i rådet var bror til vedkommende som stilte kravet, uten at det ble opplyst. Jeg ante ugler i mosen og la mobilen på bordet med opptak aktivt. Anonymous poster hash: 91ff7...2c5 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Det er ikke noe som hindrer deg i å bruke innholdet i opptaket som grunnlag for å begjære gjenåpning av saken. Hemmelig opptak av samtaler man er del av er lovlig. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Star Fox skrev (12 minutter siden): Hemmelig opptak av samtaler man er del av er lovlig. Du vet reglene er endret noe etter GDPR? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 (endret) GDPR har ikke relevans for forholdet som er nevnt over. Det fremgår av personopplysningsloven § 2. Endret 16. juni 2020 av Star Fox Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/overvaking-og-sporing/lydopptak/privatpersoners-lydopptak/ Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Dommer fra forliksrådet overprøves ved stevning til tingretten. Gjenåpning er bare relevant hvis fristen for stevning er utløpt. At motparten løy vil som regel ikke være grunn til å gjenåpne. Hvis det ene medlemmet var inhabilt vil det kunne være gjenåpningsgrunn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå