ChristianRingols Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Er det virkelig sant at man får tellende fravær nå plutselig? Jeg har fått fravær etter jeg har vært syk, til tross for at det står at fravær ikke teller pga. koronasituasjonen. Dette vil virke inn på min 10%, og det er litt synd.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Har ikke peiling på sånt, men så lenge man har legeerklæring så løser det vel alt sånne type ting relatert til fravær? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Fravær føres ikke på vitnemålet, men det blir registrert. Skaff legeerklæring om du vil være helt sikker/få det riktig ført (dokumentert). Jeg snakker om VGS. Lenke til kommentar
ChristianRingols Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Så det teller ikke på 10%? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 ChristianRingols skrev (36 minutter siden): Så det teller ikke på 10%? Nei. På vitnemålet får jeg null fravær, selv om jeg har vært borte i 1,5t. Det er jo bare å gå inn og sjekke selv? For min del er ser jeg dette på Skolearena. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå