Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Stadig disconnected fra internett...

Anbefalte innlegg

Hei!...

Jeg har bluecom 2mbit adsl og jeg opplever stadig disconnecting fra internett. Detter irriterer meg når jeg bl.a spiller på nettet og plutselig stopper jeg opp og må gå ut av spillet og når jeg laster ned forskjellige ting. Jeg har D-Link 604 router med siste firmware. Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig du har satt av automatisk avkobling når du idler. Den disconnecter deg ofte av selvom du ikke idler.

Skru av funksjonen på Network and Dial-up Connections. Du velger forbindelsen og skjekker alle tabbsene, så finner du det til slutt.

Lenke til kommentar
Hei!...

Jeg har bluecom 2mbit adsl og jeg opplever stadig disconnecting fra internett. Detter irriterer meg når jeg bl.a spiller på nettet og plutselig stopper jeg opp og må gå ut av spillet og når jeg laster ned forskjellige ting. Jeg har D-Link 604 router med siste firmware. Noen som har samme problemet?

Mister du sync eller er det routeren som tuller?

D-link, jeg leser stadig om merkelige problemer med disse routerne, hva skjer om du kjører uten router?

Lenke til kommentar
Sorry men hvordan skal de være?

Det er viktig og merke seg om denne lyser eller ei når nettet er nede, hvis den ikke lyser så indikerer det at modemet mister forbindelsen med sentralen.

Dette kan komme av linjefeil, modem eller DSLAM-feil eller feilmontert splitter/kabling i huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...