Grimbeorn Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 6 minutes ago, Iki said: Det hadde ikke vært det om de betalte for at utviklerne ikke skulle la spillerne på Playstation oppgradere gratis... Hvem har sagt at de skulle gjøre det, bare sett deg lansere en slik teori. Det at Xbox kjører hardt på smart delivery gjør det verre for resten av bransjen å ta seg betalt å oppgradere til neste generasjon, slik vi så mye av i denne. Har ikke sett Playstation fronte crossbuy for dette generasjonsskiftet enda. Burde være mulig å gi Xbox kred for dette, selv om du foretrekker PS 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Grimbeorn skrev (1 minutt siden): Hvem har sagt at de skulle gjøre det, bare sett deg lansere en slik teori. Teorien var basert på at utviklerne (tredjepart) nevnte at Xbox spesifikt skulle få gratis oppdateringer. Når spurt, så svarte de ikke noe om Playstation. Men nå har de altså gjort dette i ettertid. Så alt er greit. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Iki skrev (2 minutter siden): Teorien var basert på at utviklerne (tredjepart) nevnte at Xbox spesifikt skulle få gratis oppdateringer. Når spurt, så svarte de ikke noe om Playstation. Men nå har de altså gjort dette i ettertid. Så alt er greit. Ikke noe problem. Ja alltid lurt å ha kilder på slike påstander vettu. Ellers blir det bare jibberish. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Mr.Sorter skrev (6 minutter siden): Ja alltid lurt å ha kilder på slike påstander vettu. Ellers blir det bare jibberish. Ellers blir det bare en teori* Og hvordan får man forresten kilder på noe som ikke er sagt? Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Iki skrev (14 minutter siden): Ellers blir det bare en teori* Og hvordan får man forresten kilder på noe som ikke er sagt? Og hvem mon tro kommer opp med sånne idiotiske teorier? Bokstaven starter med F Endret 20. juni 2020 av Mr.Sorter Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Mr.Sorter skrev (43 minutter siden): Og hvem mon tro kommer opp med sånne idiotiske teorier? Bokstaven starter med F Du får ta det opp med Fredrik da. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Iki skrev (14 minutter siden): Du får ta det opp med Fredrik da. https://www.google.no/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3fterm=sony%2bFanboy&=true Noen likheter her altså. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Er ting som er bedre hos Sony enn Microsoft og omvendt. Sku ønske at Microsoft hadde bedre ekslusive spill, det er ikke noe hemmelighet at Microsoft ligger langt bak der. Microsoft har også noen ting som gamepass, cross saves og cross play som er veldig bra. Heldigvis er det fritt valg hvilken konsoll man velger 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Mr.Sorter skrev (8 minutter siden): https://www.google.no/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3fterm=sony%2bFanboy&=true Noen likheter her altså. Tja, men jeg ser ikke hvorfor du snakker om deg selv nå? Raul07 skrev (2 minutter siden): Er ting som er bedre hos Sony enn Microsoft og omvendt. Sku ønske at Microsoft hadde bedre ekslusive spill, det er ikke noe hemmelighet at Microsoft ligger langt bak der. Microsoft har også noen ting som gamepass, cross saves og cross play som er veldig bra. Heldigvis er det fritt valg hvilken konsoll man velger Jepp. Gleder meg til å se nye Halo. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Iki skrev (Akkurat nå): Tja, men jeg ser ikke hvorfor du snakker om deg selv nå? Jepp. Gleder meg til å se nye Halo. Haha at det kom fra deg?? nice try?? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Deilig når diskusjonen (krangelen) tar turen til "I know you are but what am I" Like greit å hoppe til neste diskusjon nå. Er ikke mer å hente her? 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Er nok ikke mer å hente her, hva Microsoft har av funksjoner når man ikke skal kjøpe den betyr veldig lite. For min del blir det samme med PS5, ikke planer om å kjøpe den så leser veldig lite hva de foretar seg. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 barezell skrev (21 minutter siden): Deilig når diskusjonen (krangelen) tar turen til "I know you are but what am I" Like greit å hoppe til neste diskusjon nå. Er ikke mer å hente her? Helt enig. Fikk svar på det jeg lurte på rundt denne funksjonen. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 barezell skrev (7 minutter siden): Håpløst ? Bare vent til neste gladsak fra Microsoft:) bring the popcorn;) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Tenk deg når Microsoft skal ha sin neste event om 2-3 uker tid, da blir det stemning her. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Tjaa. MS er skyldig gode titler og har dårlig track record med presentssjoner. Blir spennende å se hva de kommer med. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 De må nesten snart lære. Neste prestasjon blir veldig viktig for dem. Jeg kjøper nok uansett men det er nok mange som vurdere enda Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg skal ha Xbox uansett og kommer mest sannsynlig til å kjøpe på launch. Når det er sagt tror jeg allikevel PS5 kommer til å trekke det strået lengste igjen. Og det er pga forrige generasjon var mye mer "online- og kontobasert" slik at de fleste som allerede er inne i PlayStation sitt økosystem kommer nok til å fortsette med det. Det skal i hvert fall mye til for å lokke dem over. I tillegg har de mange store, ekslusive serier som de kan melke videre på (God of War, Uncharted, Spider-Man, The Last of us osv). Xbox prøver å reboote et par store IP'er (Psychonauts, Perfect Dark, Fable) men jeg tror ikke de seriene er store nok, og jeg tror rett og slett de er for gamle for at hovedgruppen av kjøpere husker dem. Men jeg er enig med Raul07; jeg håper snart MS kan få litt cred for arbeidet de gjør. Det er jo ingen tvil om hvem som har den beste konsollen akkurat nå. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Mr. ve skrev (24 minutter siden): Det er jo ingen tvil om hvem som har den beste konsollen akkurat nå. Tenker du da på nå som nå? Altså Xbox one x? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå