Gjest 28260...f94 Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Det kommer vel an på din "lojalitet" ovenfor den jobben du nå har. Jeg selv pratet med sjefen og fikk han til og ikke betale ut tillegg på 8000,- i mnd. Da jeg fikk påkostet utdanning av bedriften jeg nå jobber i, og jeg føler vi tjener mer enn bra nok da vi ligger godt over tariff. Jobbet etter tariff på forrige arbeidsted med 154,- timen. Så vil heller bedriften skal sitte igjen med de usle 8000 i mnd og heller investere i verktøy og utstyr en gang i blant. Anonymous poster hash: 28260...f94 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Du høres ut som drømmearbeidstakeren for bedriften. Går nok rett i lomma på eierne. Verktøy og utstyr er de nødt til å investere i en gang i blant uansett. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Jage lønn frem til du er fornøyd med lønnsnivået ditt mener nå jeg. Jeg trenger ikke uendelig med penger, jeg trenger bare nok til å dekke de utgiftene jeg vet at ønsket "komfortnivå" i livet er på. Da all min familie bor i et forholdsvis dyrt område skal jeg ha bolig der, og det har sin pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå