Gulrotsaft Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Hei, Har hatt min skjerm(Asus ROG PG279Q) i noen år nå. Er det verdt å oppgradere for bedre bildekvalitet, eller er dette panelet fortsatt "oppe der" med nyere panel? Tenker ikke nødvendigvis på høyere oppløsning(selv om det er naturlig at en ny skjerm støtter 4k) men generell bildekvalitet på samme oppløsning som jeg kjører i dag. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Lurer på det samme selv. Har hatt PG279Q siden midten av 2015 selv. Syns skjermen fortsatt er knallbra. Jeg føler om jeg skal oppgradere så er det på grunn av å skaffe seg 32 tommer eller mer. Hvordan er kvaliteten på nyere skjermer som kan sammenlignes med PG279Q tro ? Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 (endret) Skal du over på ultrawide, så er PG35VQ og X35 verdt det som oppgradering. Dersom det er utenfor budsjett ville jeg bare behold PG279Q, det er fremdeles en av de beste skjermene på markedet. Alternativt PG349Q, dersom storebroren blir for dyr, men da betaler du over 10K kun for å få ultrawide. Endret 17. juni 2020 av Emile the rat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå