Ung Spiller Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 (endret) rjijri Endret 15. oktober 2020 av Ung Spiller Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Det kommer helt an på hvor mye erfaring du har fra før, og hvor lett du tar ting. Er du helt fersk, med null forståelse for trafikk generelt så kan det bli vanskelig Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Det er veldig personavhengig, men med ei full veke med lesing så burde du klare å bestå. Ein god del av teorispørsmåla bør du med litt forståing for trafikksikkerheit klare å analysere deg fram til sjølv om du ikkje er heilt sikker på teorien. Stort sett er det alternativet som er tryggast som er rett svar, etterfulgt av det alternativet som gir best trafikkavvikling. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Folk er individuelle når det kommer til pugging, men så lenge du leser strukturert og målrettet og tar kontrollspørsmål, så skal det kunne gå bra. Husker Teoritentamen også hadde tester man kunne kjøpe pass på for å øve når jeg leste meg til prøven. De anbefaler jeg også, da mange av de spørsmålene er ganske like de du får på den ordentlige prøven på trafikkstasjonen. Link til testene her: https://teoritentamen.no/teoriproven-for-bil/ Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå