anonym2505 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Har noen her søkt farmasi i år? Hvis ja, hvor og har du lyst til å bli kjent før studiestart? Lenke til kommentar
plusultra Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Hvis det er noen som har utdannet seg som farmasøyt, kan de også si litt om hverdagen, hvordan de trives, lønn, osv. Vurderer også å studere farmasi, men jeg er fortsatt litt usikker om jobbmuligheter og hverdagen (apotek føles som et business, osv). Lenke til kommentar
anonym2505 Skrevet 16. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2020 Jeg har hørt at de fleste ender opp på med å jobbe på apotek! Men hvor har du søkt farmasi? Lenke til kommentar
Spacewhale Skrevet 18. juni 2020 Del Skrevet 18. juni 2020 De fleste ender opp med å jobbe i apotek ja. Om man trives i butikk, prate med kunder og takler stress godt, så kjør på. Hverdagen er noe varierende fra apotek til apotek. Travle apotek kan fort bli stressende og slitsomt i lengden, mens rolige apotek kan bli svært kjedelig etter min mening. Det er mangel på farmasøyter i Norge, så det er lett å få jobb og lønna etter en master er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå