kad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Hei alle samme godt nyttår Har et litte spørsmål jeg! Hvordan kan jeg lage en sms melding som blinker? (eller enkelet ord som blinker)er det noen koder som skal brukes eller?? Det er mange sms sider på nettet som man kan bestille sånne smser fra! men jeg har lyst til å lage mine egene blink smser! det er litt mer personlig synes jeg! Jeg har en N 6600! Fungerer blink smser på andre mobiler en Nokia? Endret 1. januar 2004 av kad Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er det ikke bare å lagre den i en mappe da? Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Mappe! Hvordan får jeg den til å blinke? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ups... Jeg blingsa litt jeg. Sorry Jeg trodde du mente lagre og ikke lage. Vet faktisk ikke åssen man lager dem. Tror det bare funker til Nokia. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Man får sikkert laget det selv på en eller annen måte. Prøv å søk litt rundt på nettet. F.eks. www.google.com Som Eulogy sa, så tror jeg også at det bare går på Nokia telefoner. Har i hvertfall ikke sett det på andre typer. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ... Hmm, er ikke dette en tjeneste som du kan bestille fra Inpoc og Boomi eller noe slikt... Har sett sånn i blader.. Kan man lage de selv..??? Tror det er sånn at du skriver f.eks. "blink hei! jeg kommer klokka 5" og sender til 2003 eller noe sånt, er det ikke...? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 det er noe sånt vertfall. har ikke prøvd det men har sett det i blader og sånt! Lenke til kommentar
mphones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 tviler på at det går ann å lage det selv, da må man finne et program eller no som man kan laste ned... bare sett at man kan bestille sånne sms.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 du kan gjøre det med nokia logo manager. husker ikke helt hvordan det var, tror du må skrive det som skal blinke sånn: *blink*. sjekk i readme fila. er også usikker på hvor mye du får gjort med demo-versjonen da jeg hadde fullversjon, men det får du også sjekke ut. er sikkert flere programmer som klarer dette, bare google litt rundt så finner du sikkert noe. lykke til! Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg fant et program som heter PanuWorld FLASHMSG på http://www.funsms.net/blink_sms.htm Jeg tror det er programmet jeg trenger, men jeg får den ikke til å koble seg opp mot mobilen bruker ir med usb kabel til pcen og i programmet må jeg velge mellom com 1-9! hvordan kan jeg kople meg opp mot det da? er det noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Fungerer Nokia logo manager mot N6600 Det er litt dumt å kjøpe det hvis det ikke går Har prøvd demoen men der kunne jeg ikke koble sammen med mobilen Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Nesten sikker på at du finner det her, om du bare gidder å lete litt... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fungerer Nokia logo manager mot N6600Det er litt dumt å kjøpe det hvis det ikke går Har prøvd demoen men der kunne jeg ikke koble sammen med mobilen logomanager kompatibilitet sjekk her, det skal funke med 6600. sjekk om den vet at den skal koble til med ir. Lenke til kommentar
kad Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Fant ikke noe på unlock.no! Hvor fant du at den er fungerer med N6600 http://www.logomanager.co.uk/help/Introduction/Phones.html Lenke til kommentar
simenn Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Fant ikke noe på unlock.no! Hvor fant du at den er fungerer med N6600 http://www.logomanager.co.uk/help/Introduction/Phones.html hmm, rart. jeg så det der i stad, men nå var den borte. går det ikke å sende via nettet også med logomanager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå