*F* Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Hei. spm a) Jeg har en PC på kontoret mitt som jeg har koblet til 3 skjermer i skrivende stund. Hvordan vil spill-ytelsen (spilling på bare en skjerm) bli påvirket av at jeg har koblet til 3 stk skjermer? spm b) Hvis jeg utvider et et ekstra grafikkort for å få enda flere skjermer, la oss si 6 stk (3 på hvert kort), vil det gå markant ut over spill-ytelsen på den ene skjermen? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 Evelen! skrev (15 minutter siden): spm a) Jeg har en PC på kontoret mitt som jeg har koblet til 3 skjermer i skrivende stund. Hvordan vil spill-ytelsen (spilling på bare en skjerm) bli påvirket av at jeg har koblet til 3 stk skjermer? Så lenge du ikke "rendrer" noe grafikk på de andre skjermene, så er det minimalt med ytelsestap du vil merke. Er i all hovedsak pixlene som tegnes opp på spill-skjermen som tar opp ressursene fra maskinen. Evelen! skrev (15 minutter siden): spm b) Hvis jeg utvider et et ekstra grafikkort for å få enda flere skjermer, la oss si 6 stk (3 på hvert kort), vil det gå markant ut over spill-ytelsen på den ene skjermen? Egentlig samme som svaret over. Så lenge du ikke rendrer noe spesielt, så vil det gå helt fint. Kan anbefale disse nye super ultrawide skjermene som er på 49" om du ikke vil ha alt for mange fysiske skjermer. Ser også litt cleanere ut ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsMine Anbefalte Web Applikasjoner - Rett i nettleseren 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå