Gå til innhold

Symbian programmer

/\/\

Anbefalte innlegg

Halla!

Har tenkt en del på å kjøpe Sendo X når den kommer til norge. Har jo hørt at mange har msn og andre tøffe programmer til feks. 6600 osv. Så da lurer jeg på: Kan du bruke de samme programmene på X når den kommer? Noen som vet om sider der du kan finne forskjellige programmer som feks. Msn, videoredigering, bilde-manipulerings programmer osv.

Noen som vet om det finnes tester på X allerede?

Takker for svar!

-Magnus

Endret av /\/\
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint om du kunne redigert emnet litt. F.eks programmer til Sendo X og ikke bare X. Bare så moderatorene her ikke stenger emnet. ;)

Jeg har ikke noen linker nå, men jeg vet at det har blitt tatt opp flere ganger her. Er flere emner med linker. Det kommer sikkert noen også som svarer her som vet hvor du finner de programmene.

Lenke til kommentar
Hadde vært fint om du kunne redigert emnet litt. F.eks programmer til Sendo X og ikke bare X. Bare så moderatorene her ikke stenger emnet. ;)

Beklager.. Litt ny her på forumet.

Fant en side med programmer, men den virket som om det bare var betal programmer. Ikke noen som har en version som du slipper å betale for?

Lenke til kommentar
Beklager.. Litt ny her på forumet.

Fant en side med programmer, men den virket som om det bare var betal programmer. Ikke noen som har en version som du slipper å betale for?

Finner ikke særlig mange bra programmer som er gratis desverre :( Så, når du kjøper en tlf til ca 5000, belag deg på å bruke omtrent 3-400 kr på å kjøpe litt tileggsprogrammer som utnytter mobilens potensiale. Hvis du vil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...