kjortiss Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Henning synes selv at Svendsen sine eksempler ikke passer.. Han likte godt stian_movlik sitt forslag og tror den kommer til å passe inn med noen småjusteringer dvs. litt større, annen farge på krogh og kansje litt større! EDIT: Skriveleif Endret 2. januar 2004 av kjortiss Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Større,, vil det si hele proporsjonen på banneret, eller bare sentrum? Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Sentrum.. kunne du også ha fremheva den og fått det litt klarere? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skarpere? da føler jeg det blir feil med hele oppsettet.. Hyggelig at kammeraten din likte d.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jaja, kjedet meg uansett: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja, kjedet meg uansett: Sorry, mate. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Enig Dunestar.. Det passet ikke inn i det hele tatt! EDIT: Det va kansje litt hardt å ta i av meg selv? Sorry.. Endret 4. januar 2004 av kjortiss Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tenkte viss karen skal bruke headeren,, så ligger psd her... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ramma står iallefall i stil med resten av siden; Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Dritkul polecat, definitivt det beste forslaget så langt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Dritkul polecat, definitivt det beste forslaget så langt. /me agree. PoleCat er og blir uslåelig. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Må nesten si meg enig, enkelt og bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja, kjedet meg uansett: http://home.no/bms1/header.jpg Sorry, mate. Det var sent Jaja, er vel ikke helt lik når det gjelder din smak angående bannere, Dunestar, for jeg er ikke enig i mange av dine foretrekkelser. Vel, smak er smak det... Nice PoleCat Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jaja, er vel ikke helt lik når det gjelder din smak angående bannere, Dunestar, for jeg er ikke enig i mange av dine foretrekkelser. Vel, smak er smak det... /me kan ikke lage bannere eller headere. Så enkelt er det. Derfor laga jeg clickART. Den er ganske headerløs. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ramma står iallefall i stil med resten av siden;http://polecat.demoted.org/hw/krogh.gif Og brått kunne tråden stenges da det ikke var mer behov for den Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Derfor laga jeg clickART. Den er ganske headerløs. Hodeløs er vel det siste jeg vil kalle den... *vente på at arve skal kommentere outerglowen * Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg lukter scanlines Polecat Men banneren er absolutt nice Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg lukter scanlines Polecat Jadamasa. _muligens oppbrukt etter hvert, eller hva..? Men det ble så trist uten, at jeg bare måtte. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Outer glow og stygg grå "ramme" rundt motivet, fjern ramma. Ellers ganske deilig Endret 4. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Samme ramme som er rundt resten av alt på siden, derfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå