kjortiss Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 En kamerat av meg trenger ny header til siden han holder på å utvikle.. Verken jeg eller han har noen veldig god erfaring me PS.. Då jeg lurte på om nogen av dere hadde lyst å hjelpe oss litt? Headeren må være 750*100 og ha bakgrunnsfargen #818FA4 Dere kan vel også gjerne ha interessse og se hvordan siden ser ut for å tilpasse headeren.. -->LINK<-- Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg trodde Dunestar hadde fått det oppdraget... Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Ja.. Men han gidder ikke allikvel sier han nå! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg trodde Dunestar hadde fått det oppdraget... Jeg har vel sagt jeg hadde oppdraget, tror jeg. Det kan hende. Jeg har tenkt å komme med et forslag, men siden jeg kanskje er litt idètom for øyeblikket hadde det vært fint å hatt litt konkurranse om det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 argh, blir "sur" på folk som kommer på forumet og nærmast forlanger en logo Ja.. Men han gidder ikke allikvel sier han nå! Der virker trådstarter som irritert på Dunestar fordi han ikkje har lyst - virker litt "respektlaust" vist det er opp til meg.... Kommer sikkert med et forslag sjøl seinare allikevel.. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg er ikke irritert.. Helt greit hvis han ikke vil, men det hadde jo også vært greit med flere forslag vettu.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Mitt lille bidrag får håpe det er han på bildet da Endret 2. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Voilà,, Den var kul! Vet ikke om den passer helt, though ... Det er han på bildet, Svendsen. Endret 2. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ser vel nat min kan bli litt rar når man setter den inn på siden.... kunstige kanter på grid og personen.... hehe Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg tror ikke eksempelet til stian_movlik passer inn akkurat her.. Men liket godt Svendsen sitt bidrag, skal høre va eieren synes i morgen.. Natta Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg tror ikke eksempelet til stian_movlik passer inn akkurat her.. Men liket godt Svendsen sitt bidrag, skal høre va eieren synes i morgen.. Natta Hvis det blir likt, kan jeg fikse litt på det, har og ps fila Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ja det er bra! Kunne du har forandra på fonta kansje? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja det er bra! Kunne du har forandra på fonta kansje? Ønsket font? Verdana? Likte ikke Kill Roy Was Here altså ??? Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Voilà,, Den var kul! Vet ikke om den passer helt, though ... Takk,, takk Dunestar.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 oppdatert litt bytta til verdana og lagt en ramme rundt. lik farge som det som er rundt menyer Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den var fin den, kanskje litt i enkleste laget, men det kan jo være stilig det. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den var fin den, kanskje litt i enkleste laget, men det kan jo være stilig det. Siden var jo ikke alt for hightech (noe jeg liker) derfor passet det vel med en enkel. Dessuten skulle den vel helst gli ut i hoved bakgrunn. Det enkel er ofte det beste (bare lave priser ??? ) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den var fin den, kanskje litt i enkleste laget, men det kan jo være stilig det. Siden var jo ikke alt for hightech (noe jeg liker) derfor passet det vel med en enkel. Dessuten skulle den vel helst gli ut i hoved bakgrunn. Det enkel er ofte det beste (bare lave priser ??? ) Så sant, så sant . Det var det jeg prøvde å si med den siste delen av setningen, men det ble kanskje litt utydlig Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Unglar: Ikke utydlig, bare jeg som behøver å få inn ting med pinnsett + at smør på flesk er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå