Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dette med dating er jammen ikke lett. Hva vil dere menn egentlig?

Gjest 8c139...224

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 8c139...224
covah skrev (2 minutter siden):

Ei jeg kjenner klagde over at hun bare traff "idioter".  Ba henne forsøke en annen type menn enn de hun normalt trekkes mot, og da traff hun en som var perfekt.  Har sett det flere ganger. Noen kvinner søker mot samme type menn gang på gang og blir brent hver gang.  Da gjelder det å bryte mønsteret og prøve noe helt annet neste gang.

Dette gjelder menn av alle typer. Jeg har nok ingen spesiell type jeg trekkes mot. 

Anonymous poster hash: 8c139...224

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
jon67 skrev (1 minutt siden):

"Kvinner liker ærlige menn" ???

Ok du skal få en ærlig tilbakemelding:  Kutt ut sutringen! Du har åpenbart draget og alle muligheter til å finne en passende partner! Det er mange som ikke er like heldige!

Hahaha! Jeg skal slutte å grine meg i søvn?

Jeg skal lete videre. Blir mange gratis middager da?

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd tinder og blitt bedt om å pusse opp kjøkken og bad halvparten av gangene etter et par besøk droppa jeg den arenaen gitt :D Uten å pusse opp noe i andres leilighet selvsagt.

"There is nothing like a free lunch in life" stod nederst i profilen ?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Haha :D går mer på "pick your fights". Chill er ok.

Kanskje jeg skulle proklamert med at jeg egentlig er en Bonnie som trenger en Clyde, men ikke tør å innrømme det?

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Theo343 skrev (Akkurat nå):

Etter å ha prøvd tinder og bli bedt om å pusse opp kjøkken og bad halvparten av gangene droppa jeg den arenaen gitt :D

Har du prøvd finnder? Det er visst det nye nå. 
Hvis du blir bedt om å pusse opp igjen, så svar «det kan jeg og så bare vasker du tak og vegger og inni skap og sånn hos meg, ikke sant?»

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Guest 8c139...224 said:

Kanskje jeg skulle proklamert med at jeg egentlig er en Bonnie som trenger en Clyde, men ikke tør å innrømme det?

Se der ja, lærer :D

Greit å ha i profilen. "Bonnie needs Clyde"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Se der ja, lærer :D

Så lenge jeg lever? kan jeg skrive 

«kvinne, ikke i sin beste alder, trenger partner in crime (jeg kan godt være Bonnie om det er vanskelig for deg å påta deg en kvinnerolle). Jeg har pådratt meg barn som forplikter meg til å ta meg av dem i minst 10 år til, så du må være en god nummer to i 10 år. Hvis du ikke liker meg må du si fra på første date (som du selvsagt betaler). Jeg er litt golddigger, men det kan du sikkert leve med. Jeg hater blomster, så kjøp sjokolade.»

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Guest 8c139...224 said:

Har du prøvd finnder? Det er visst det nye nå. 
Hvis du blir bedt om å pusse opp igjen, så svar «det kan jeg og så bare vasker du tak og vegger og inni skap og sånn hos meg, ikke sant?»

Erfaringen fra bekjente er at det ofte ikke passer så bra når man skal andre veien ;). Jeg har møtt noen snurtne ekser som ville rive ut fliser og paneler igjen hehe. Men nå har jeg aldri gått i den fella da og har sluttet med dating apper og den slags. Tar heller ting som det kommer og oppstår naturlig.

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Dubious skrev (2 minutter siden):

Høres ut som den perfekte kvinne
Jeg liker også å være alene 

Jeg er egentlig ikke en drittkjerring altså

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Guest 8c139...224 said:

Så lenge jeg lever? kan jeg skrive 

«kvinne, ikke i sin beste alder, trenger partner in crime (jeg kan godt være Bonnie om det er vanskelig for deg å påta deg en kvinnerolle). Jeg har pådratt meg barn som forplikter meg til å ta meg av dem i minst 10 år til, så du må være en god nummer to i 10 år. Hvis du ikke liker meg må du si fra på første date (som du selvsagt betaler). Jeg er litt golddigger, men det kan du sikkert leve med. Jeg hater blomster, så kjøp sjokolade.»

haha :D humor og ærlighet funker også på menn

Du minner meg i grunn om ei jeg kjente fra Skien en periode, men jeg kunne ikke flytte så det er jo ikke alltid man rår over alt. De som mener dette er "drittkjerring" er nok mannfolka som ikke tåler at dama har bein i nesa som er synd da de går glipp av en strålende partner.

Lykke til!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Theo343 skrev (Akkurat nå):

Erfaringen fra bekjente er at det ofte ikke passer så bra når man skal andre veien ;). Jeg har møtt noen snurtne ekser som ville rive ut fliser og paneler igjen hehe. Men nå har jeg aldri gått i den fella da og har sluttet med dating apper og den slags. Tar heller ting som det kommer og oppstår naturlig.

Problemet med å møte noen naturlig når man er boltet fast til hjemmet fordi man en gang tenkte «ååååå! Barn er koselig! Det blir sikkert sååååå fint» er ofte det største hinderet jeg har?

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Dubious skrev (1 minutt siden):

Regningen skal deles og sjokolade gjør deg feit

Hvis regningen deles, så føler mannen seg svak. Jeg har fått med meg litt her da? sjokolade gjør meg kanskje feit, men om han skaffer kilden til at jeg blir feit, så må han vel vare leve med det. 

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224

Nei, jeg skrev perfekt...  ok nær perfekt ihvertfall

Ganske nærme. Er vel sånn 3 av 15 eller noe der omkring. Hyggelig på bunn, men ganske bunnløs

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224 skrev (Akkurat nå):

Hvis regningen deles, så føler mannen seg svak. Jeg har fått med meg litt her da? sjokolade gjør meg kanskje feit, men om han skaffer kilden til at jeg blir feit, så må han vel vare leve med det. 

Kvinnen kan gjerne betale hele regningen for min del, og sjokoladen får hun kjøpe selv
Kan kanskje kjøpe til spesielle dager.

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224
Theo343 skrev (3 minutter siden):

haha :D humor og ærlighet funker også på menn

Ærlig skal jeg ha at jeg er. Humor blir litt opp til øret som hører. For det er nemlig sånn at jeg er morsom helt til jeg ikke er det heller. ??

Lenke til kommentar
Gjest 8c139...224

Kvinnen kan gjerne betale hele regningen for min del, og sjokoladen får hun kjøpe selv
Kan kanskje kjøpe til spesielle dager.

Det finnes ingen spesielle dager. Bortsett fra de dagene man får sjokolade da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...