Gå til innhold

Dustborn er det neste fra Drømmefall-studioet

Anbefalte innlegg

Dudeliduu skrev (10 minutter siden):

Jeg syntes det var morsomt og patetisk, men jeg ble på ingen måte sint nei. Blir litt som å plassere masse feite folk i et spill om olympiske leker; det vil ikke høre hjemme i vår dimensjon, men det kan da klart være spillbart for noen til tross..

Dette minner meg om de som klaget over kvinner i Battlefield. Samme spillet de kamikazedropper et F16 fly inn i ei stridsvogn var visstnok ikke realistisk nok lenger. Man lyver til seg selv om man tror dette dreier seg om hvor plausibel historien er.

Ikke bare synes jeg du er uhyggelig, men jeg er også svært uenig i at tenåringer med en "cyberpunk" stil ikke passer inn i denne typen spill.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (26 minutter siden):

Dette minner meg om de som klaget over kvinner i Battlefield. Samme spillet de kamikazedropper et F16 fly inn i ei stridsvogn var visstnok ikke realistisk nok lenger. Man lyver til seg selv om man tror dette dreier seg om hvor plausibel historien er.

Ikke bare synes jeg du er uhyggelig, men jeg er også svært uenig i at tenåringer med en "cyberpunk" stil ikke passer inn i denne typen spill.

Sånt sett er det ikke sammenlignbart da Battlefield prøvde seg på ekte historiske hendelsene under andre verdenskrig men gjorde såpass idiotiske grep som f.eks å bytte ut identiteten til ekte historiske skikkelser.
Alt jeg sa til å begynne med var et det var mange stereotypier i en kort trailer; jeg sa ikke at jeg synes de ikke burde ha det da det for meg er totalt likegyldig.

Lenke til kommentar

Det du kaller for stereotyper er hva jeg kaller for fargerike karakterer. Jeg vet ikke en gang om ordet stereotype er særlig presist en gang, siden det egentlig bare er du som har ekstrapolert en stereotype ut fra utseende.

Men uansett... Når ble det påtvunget å skrive gjennomsnittlige og realistiske karakterer?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...