Gå til innhold

LanParties...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på lan nå!!!! :fun:

Er bare jeg og EN annen kammerat da, men sosialt er det.

 

Vi skal vel hovedsakelig spille Newer Vinter nights reiner jeg med.

Skulle vert noen flere RPG til lan bruk. Spill som Morrowind og Gothic til lan hadde vert fet, om de hadde vert omgjort slik at de gikk i lan da.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar

Det første jeg vil rope ut er at det er sinnsykt gøy med LAN-parties!

 

Om det er sosialt, er vel heller tvilsomt. La oss si at det er 10 stk. i et rom som sitter og stirrer i hver deres skjerm, og ikke bryr seg oim noe annet enn helsen til personen som de er i spillet...

 

Om noe skal være sosialt må det være dialog inne i bildet. Nå har vi jo riktignok tendenser til dette på LAN, men det meste blir vel som "Øyh, din ekling! Du drepte livskiten min!" (Snilt språk for å unngå sensuren..) :green:

 

Konklusjon: LAN er gøy, men sosialt? Hahahah!!! :laugh:

Lenke til kommentar

-LAN er driiit fett dha :D husker jeg var første gag på LAN, tror d var d artigste jeg har vært med på.......liker best LAN som er på 7-10 stykker.....men bruker å være sånn (stor) LAN der hvor jeg bor nesten hver måned med internett å alt, d er ganske arti det og, er sånn 25-40 stykker hver gang, men jeg kjenner nesten alle som bruker å være der så da blir det ikke så kjedelig,....... :cool:

Lenke til kommentar

Om LAN er sosialt... seff!

Jeg sitter på LAN nå. Alle har nettop sett ROTK og diskutert den. Sosialt, JA!

Nå sitter 3 stk å spiller cs. Og alle snakker med hverandre sammtidig. (ikke skriftlig, men muntlig) Og 2stk. sitter å spiller Mario Kart på Nintendo 64.

Jeg vil kalle det mer sosialt en å fly drita rundt i byen og prate dritt å banke hverandre opp. Men det er jo min mening....

Lenke til kommentar

Jeg liker bedre å arrangere lan enn å være deltaker.. :dontgetit:

 

Små lan er vel de mest sosiale og der har du mere mulighet til å få mere ut av spill. Jeg driver som oftest å rollespiller i spill på små lan.

 

På store lan er det ingenting som slår stemninga.

Det å komme inn å sette fra seg pc'n å gå rundt å kikke på andres pc'er og se på kule modder og kjølemetoder. Gode compoer, travle tidspungt, skiten do'er, lite soving, høy musikk og godt internett. Gå rundt å diskutere spilltaktikker, møte andre claner, fremmedfolk og kjentfolk.

Høre reaksjoner på de andre i salen hvis de spiller samme spill, høre på enkelte som whiner over en liten ting, gå i kiosken å kjøpe lunken pizza og hamstre opp med cola. Massive samlinger er sosiale uansett hvordan du ser på det, og lan er spesielt sosialt. Spørs hvor sosial du er og hva du gjør ut av det.

Lenke til kommentar

tja.... for å si det sånt ville jeg heller dratt på LAN enn å "drekka sei dritaaa" (idiotisk språk på de fleste som flyr rund og "grøfter")

 

LAN er fett uansett, men mini LAN er jo klart mer sosialt for på store LAN med over 100+ kjenner du ikke alle og du har da ikke altfor mange å snakke med..... :yes:

Lenke til kommentar

LAN med 20 stykker på et lite skolekjøkken på en barneskole i nærheten, der alle kjenner alle og gjennomsnittsalderen er over 18

 

DET er sosialt lan, og ingen skal komme her og klage på fjortiser som skriker og hoier mye. Da har de ikke hørt oss :D

Lenke til kommentar

For å sitere en venn av meg: "LAN er en asosial, men samtidlig en sosial happening"

 

For å utdype litt: De fleste jeg kjenner drar på LAN for å snakke om felles interesser, spille spill sammen, og ikke minst: tjene penger på compoer (gjelder kun litt større lan).

 

Det er også ofte artigere med litt fler folk enn 6-8 folk på ett LAN, siden de fleste vil ikke spille alle spill samtidlig.

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

synes d var ganske sosialt på warpzone jeg. ikke ALT-for stort, men nok folk til at det var mange spillservere med ulike spill, og nok av folk innpå..

 

det mest "dialog-sosiale" med et LAN vil jeg påstå er pausene, eller røykepausene som er mest utbredt blandt min vennegjen..

 

Har et bilde forresten:

 

http://www.home.no/mocka/PICT0011.JPG

 

[edit] la heller ut link, med tanke på "modem generasjonen" :thumbup:

Endret av morten2101
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...