Gå til innhold

LanParties...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det kommer litt an på størrelsen på lanet... Dersom det kanskje er nære venner og kanskje ikke mer enn 20-30stk så synes jeg det er ganske så sosialt. Men dersom det overstiger 100++ så mener jeg at det kanskje ikke blir så sosialt akkurat, for da sitter du oftest bare forran skjermen og snakker relativt lite med andre der enn kamerater. Men på et mindre lan som jeg har vært med på snakker alle med hverandre og stemningen er noe høyere enn på et med 300-400stk osv.

Lenke til kommentar

Lan-greier med kamerater er definitivt å anbefale fremfor svære greier i grendahus og gymsaler. Personlig verdsetter jeg muligheten for å sove uten å høre trettifem fjortiser som konkurrerer om å spille "dunkadunkadunka"-musikken sin høyest, muligheten for å kutte ut alt, sette seg i sofaen og se en film eller to, spise en ikke-overpriset pizza og finne frem iskald Pepsi fra kjøleskapet.

 

Husker når vi begynte.. Doom og C&C over nullmodemkabel. Fysj, så gøy det var. :)

Lenke til kommentar

Hvis dere tar dere noen pauser til bare å chatte, eller å samles i et "råd" for å diskutere hvilket spill dere alle har lyst til å spille, så kan det bli veldig sosialt!

Alle lan partys blir mye fetere med en gang de blir skikkelig sosiale!!

Synes i alle fall jeg!

Prøv å ta dere en kaffepause rundt et stort bor og diskuter lanet sålagt og planlegg en compo eller no!

Blir alltid kjempegøy! :thumbs:

 

Godt nyttår :xmas:

Lenke til kommentar
Herregud for et nerdespørsmål.

Hvem fan bryr seg om det er sosialt eller ikke. Ville du latt være å dra på LAN dersom jeg eller noen andre hadde ment at det var usosialt?

Det er et spørsmål som han bare lurer på da vettu. Han bryr seg ikke om meningene våres, han er bare interessert i hva de er. Ikke noe vits i å bli helt tenåring for det!

 

Jeg er enig med andre i tråden, less is more!

Lenke til kommentar
Lan-greier med kamerater er definitivt å anbefale fremfor svære greier i grendahus og gymsaler. Personlig verdsetter jeg muligheten for å sove uten å høre trettifem fjortiser som konkurrerer om å spille "dunkadunkadunka"-musikken sin høyest, muligheten for å kutte ut alt, sette seg i sofaen og se en film eller to, spise en ikke-overpriset pizza og finne frem iskald Pepsi fra kjøleskapet.

Veldig godt argument!

Helt enig!

(bortsett fra det med pepsien!) COLAAA!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...