Even. Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nå har jeg prrøvd meg på et design i "carbon og "aluminium". er ikke helt 96% sikker på om siden skal legges ut fordi jeg gjorde mest for å prøve meg frem http://www.gatebiler.frac.dk/page.jpg ps! kan være det er noen skriveleifer men det er fordi jeg er trøtt og sånn Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 det er ikke vits i å nevne den manglende rørbiten på bunnen av siden fodi at den vet jeg om Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 litke den ikke så godt. virker som om det er ferdig knapper som er brukt i menyen. likte heller ikke bakgrunnen/overgangen bak menyen, fra ruter til stålrør.. ellers er det jo samme header stil som på en av de tidligere sidene.. ( du gjør som jaguar, hvorfor forandre på noe bra ) ellers lite å komme med. ok, Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 knappene er ikke ferdig lagde de er ekte hjemmelagde i PS. Rutene skal forestille carbon. Var selv litt usikker på høyden på Navbaren lurte på om den ble for stor. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 - Knappane var stygge, bevel/emboss lyser opp! - Ingen footer - Tomt, masse luft - Skrifta i header var litt rar her og der. - innholdscelle og "poll-celle" ikkje like lange Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 - Knappane var stygge, bevel/emboss lyser opp!- Ingen footer - Tomt, masse luft - Skrifta i header var litt rar her og der. - innholdscelle og "poll-celle" ikkje like lange ^^ Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 selve headeren syns jeg var grei. Hvis du lager en footer hvor de carbon greiene går igjen, og lager noen nye knapper på menyen, eventuelt skriver rett på carbonen tror jeg sia blir bedre, men da har du fortsatt problemet med for mye luft igjen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Strekk innholdscellen noen pixler lenger ned, evt dra pollcellen noen pixler lenger opp... kunne kanskje prøvd å lage knappene alu elns... Ellers synes jeg den var helt grei egentlig.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 takker for alle gode forslag, skal snart å trene så jeg ordner det nok i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå