AndersT2 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har noen erfaringer med denne CPU kjøleren fra Thermaltake: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1715 Funker den innebydge vifte kontrollen bra? Hvor fester jeg temp. måleren? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har ikke noe erfaring med selve kjøleren, men har dårlig erfaring med vifter fra Thermaltake. De bråker og lager så mye vibrasjonsstøy. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Har noen erfaringer med denne CPU kjøleren fra Thermaltake: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1715 Funker den innebydge vifte kontrollen bra? Hvor fester jeg temp. måleren? Temp måleren er vel innebygd...? Var hvertfall det på mitt. Edit: Jeg har en annen vifte. Men en annen ting thermaltake kjøler utrolig bra da! Edit igjen: Ser nå at temp sensor følger med, den kan vel bare ligge tett inntil cpu'en kan den ikke? Det står sikkert i innstruskjons boken visst det følger med.... Men annen ting, pass på at du bruker den manuelt og ikke fester den rett på jumperen. Da den vil kjøle på fult 43DB som er utrlolig høyt. Endret 1. januar 2004 av nikkor Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du skjønner - nikkor har lært litt om jumpere og slikt idag Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 IKKE KJØP DEN!!! KJØPO HELLER VIFTEN SOM FØLGER MED BOXED VERSJONEN!! DEN SUGER OG BRÅKER SOM HELL**** Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du skjønner - nikkor har lært litt om jumpere og slikt idag LOL Du ass Jah riktig det faktisk Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 thermaltake volcano 11+ god vifte og kjøler fitn en 2500@3200 på laveste turtallet Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Thermaltake er bra kjølere når man tenker på selve kjøleeffekten, men som sagt over her så er de ikke lydløse akkurat. Selv har jeg en P4 3 GHz, og bruker Zalman CNPS 7000 ALCu. Den kjøler svært bra og er så å si helt uhørbar, så denne anbefaler jeg til deg. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 IKKE KJØP DEN!!! KJØPO HELLER VIFTEN SOM FØLGER MED BOXED VERSJONEN!! DEN SUGER OG BRÅKER SOM HELL**** Du trenger ikke bruke Caps lock Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 du trenger ikke pirke på en bagatell Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 du trenger ikke pirke på en bagatell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå