SanderAaD Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Hei, jeg har tenkt å kjøpe en KTM EXC 125, og jeg lurte på om det er lov å kjøre den med crosserhjul på veien Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Dekka må være godkjent for bruk på offentlig vei. Lenke til kommentar
SanderAaD Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2020 5 minutes ago, sedsberg said: Dekka må være godkjent for bruk på offentlig vei. Hvor finner jeg de? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Hvor finner du hva? Dekka? Hos dekkforhandlere og motorsykkelbutikker f.eks. Lenke til kommentar
SanderAaD Skrevet 12. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2020 4 minutes ago, sedsberg said: Hvor finner du hva? Dekka? Hos dekkforhandlere og motorsykkelbutikker f.eks. ok takk Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Knastedekk for bruk på skikkelig crosser er elendige på asfalt.. Husker vi testet det der da jeg var en del yngre. Det var virkelig jævlig å kjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå