Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde en HP 2ghz Intel maskin en gang, og må si at det kabinettet er absolutt ikke noe å ta vare på. Det er så lite og trangt at det var et helv*** bare å sette i en ny harddisk. I tillegg ble det VELDIG varmt inni der. Det var en slags "tunnell" fra cpu viften til en 80*80mm vifte bakpå. SÅ cpuen hadde det bra, men alt det andre inni der ble alt for varmt.

Og så er det deksler foran cd-romene, slik at det ikke er alle cd-romer som passer. Min bror har måttet ta av front dekselet, så det er halvveis åpent foran og ser ganske teit ut spør du meg.

Lenke til kommentar

Du sier ikke noe om hva "Pappsen" skal gjøre på maskina.

Det finnes bedre og mere fremtidsrettede alternativer enn HK med det Intel 845 brikkesettet. 865 eller 875, gå for noe med 800 MHz FSB og helst noe med støtte for Prescott hvis det er Intel som er alternativet.

Lenke til kommentar

Jeg skriver denne posten fra "lillebror" HP 792.no (specs finner du i profilen min som jeg fikk gjennom hjemme-pc avtale på jobben. Siden blir såpass billig er jeg fornøyd, men ville mye heller bygget selv nå i ettertid. Utbyggingsmulighetene er minimale, samt at PC'en yter dårlig i forhold til spesifikasjonene. Det som også er irriterende er det at man er avhengig av en partisjon der operativsystemet, samt alle programmene ligger.

Nei, jeg vil ikke anbefale HP, tror heller en PC "ferdigbygget" fra en webshop er et bedre alternativ hvis han/du ikke vil bygge en selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...