geir__hk Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Hiver meg på litt her. Har behov for litt presisjonslodding og vet at det finnes loddetinn på sprøyte (bittersmå kuler som egner seg godt til varmluft). Problemet er at jeg ikke klarer å finne dette i norske nettbutikker (finner på ebay selvfølgelig, men kommer med lang leveringstid pga sendes fra utlandet). Noen av dere som kjenner til muligheter for å få tak i dette i en norsk nettbutikk ? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. februar Forfatter Del Skrevet 16. februar geir__hk skrev (1 minutt siden): Hiver meg på litt her. Har behov for litt presisjonslodding og vet at det finnes loddetinn på sprøyte (bittersmå kuler som egner seg godt til varmluft). Problemet er at jeg ikke klarer å finne dette i norske nettbutikker (finner på ebay selvfølgelig, men kommer med lang leveringstid pga sendes fra utlandet). Noen av dere som kjenner til muligheter for å få tak i dette i en norsk nettbutikk ? Jeg har dette. Men det har ligget i kald kjeller i tre år så usikker på hvordan det virker. Dog kan man ta litt flytende loddetinn på pinsett hvis den er for tyktflytende. Kjøpte fra AliExpress for en noen år siden. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Handler det hos ali. Tar ~14 dager. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ok, takk for svar - da bestiller jeg bare fra utlandet Lenke til kommentar
tingo Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ellers så er jo både Digikey, Mouser og Farnell raske (3 dager fra USA / England), men du må handle over minimumsbeløpet for å få gratis frakt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar 26 minutes ago, tingo said: Ellers så er jo både Digikey, Mouser og Farnell raske (3 dager fra USA / England), men du må handle over minimumsbeløpet for å få gratis frakt. Ok, har ikke handlet fra disse før. Brukte bare ebay og har handlet fra England - tar vel et par uker før pakken kommer sånn ca. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet mandag kl 14:07 Del Skrevet mandag kl 14:07 Hvis du handler fra ali så tror jeg suksessraten (unngå dobbel merverdiavgift pluss behandlingsgebyr til posten + forutsigbar frakt) er høyest hvis du velger varer merket med "Choice". Det er gratis frakt på alle Choice-varer så lenge du handler for $10 eller deromkring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå