Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Reklamefri Youtube med et punktum Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Ser for meg at dette blir fikset rykende raskt. For de av dere som nylig har kjøpt en Samsung S20, så får man 4 mnd gratis Youtube Premium som dere kan benytte dere av (om dere ikke bruker adblocker). ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Forsøkte på lapatop nå og får bare et "spinning wheel" edit: nå virket det faktisk Endret 12. juni 2020 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Har lyst til å gi en liste med andre ‘underholdningssider’ det fungerer på, -men har ingen interesse i å gjøre mainstream-media klar over ‘problemet’. ? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Nidar2 skrev (1 time siden): edit: nå virket det faktis Fungerte her også ,men hva om man logger inn? Jeg forsøkte da jeg ikke var logget inn Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Har omtrent ikke reklame på YT, husker ikke sist jeg opplevde det. Om det skyldes adblock eller hva, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 SirOwen skrev (7 timer siden): Har omtrent ikke reklame på YT, husker ikke sist jeg opplevde det. Om det skyldes adblock eller hva, aner jeg ikke. Det skyldes nok Adblock ja, eller at du kanskje har Youtube Premium. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Så det går ann å skru av YouTube reklame med uten å betale en gang i månden til YouTube, pga Adblock greia? ?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): Så det går ann å skru av YouTube reklame med uten å betale en gang i månden til YouTube, pga Adblock greia? ?? Ja. Bruker du Google Chrome f.eks. så kan jeg anbefale uBlock Origin. Det fjerner reklame på Youtuben. Du kan gjerne se i signaturen min hvor jeg anbefaler andre "tilleggspakker" til Chrome / Edge som gjør opplevelsen litt bedre ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Endret 13. juni 2020 av Merko 1 Lenke til kommentar
Ximalas Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 DNS blir ikke korrekt fremstilt i denne artikkelen. Punktum angir kantene mellom nodene. Den øverste noden har ikke noe navn. Med litt overdrivelse: "digi"."no"."" Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Merko skrev (1 time siden): Ja. Bruker du Google Chrome f.eks. så kan jeg anbefale uBlock Origin. Det fjerner reklame på Youtuben. Du kan gjerne se i signaturen min hvor jeg anbefaler andre "tilleggspakker" til Chrome / Edge som gjør opplevelsen litt bedre ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ -Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? En ting jeg også lurer på. Har ingenting med denne tråden å gjøre da. Hvordan kan det ha seg at du har signatur? Jeg liker den funksjonen, og savner å ha den. ?? Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 (endret) personlig gjør jeg adblocking mes pihole da funker det for absulutt alt inkludert inn app reklame, en ekstra bonus er et jeg nå har DoT i tilleg og alle som besøker meg får automatisk adplocking så lenge de er hos meg uten at de trenger å gjøre noe som helst. OK DoT krever litt mer setupen barre pihole men er uanset verdt det, nå må jeg bare stole på at cloudflare ikke ligger alt, oh well Endret 13. juni 2020 av Bjarne Nilsson Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (1 time siden): En ting jeg også lurer på. Har ingenting med denne tråden å gjøre da. Hvordan kan det ha seg at du har signatur? Jeg liker den funksjonen, og savner å ha den. ?? Det er bare noe jeg la til for moroskyld som et lite eksperiment. Bjarne Nilsson skrev (54 minutter siden): personlig gjør jeg adblocking mes pihole da funker det for absulutt alt inkludert inn app reklame, en ekstra bonus er et jeg nå har DoT i tilleg og alle som besøker meg får automatisk adplocking så lenge de er hos meg uten at de trenger å gjøre noe som helst. OK DoT krever litt mer setupen barre pihole men er uanset verdt det, nå må jeg bare stole på at cloudflare ikke ligger alt, oh well Anbefaler AdGuardHome dersom du bruker det. Ulempen med disse løsningene er jo nettsiden som oppdager at du bruker Adblock, noe som ikke er tilfelle (så langt) med uBlock Origin. https://github.com/AdguardTeam/AdGuardHome/wiki/Comparison ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Eller så kan man laste ned youtube vanced apk slik at man får alle premium funksjoner til youtube gratis. https://vanced.app/ Lenke til kommentar
Jim West Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Man burde aldri surfe noe sted uten adblock. Det er det eneste 'trikset' man trenger. Lenke til kommentar
J.Lomax Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Det er så billig med Premium, og Youtube byr på mer interessant for min del, en Netflix, HBO og alle andre stream-tjenester til sammen. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 Jepp, adblock på PC og Vanced på Android så slipper man den jævla reklamen. Litt reklame hadde ikke gjort meg noe, men amerikanerne kjenner null grenser, så når det er reklame hvert 3. jævla minutt så gidder jeg ikke mer. Da snylter jeg heller på dem, siden de er villige til å behandle meg som søppel i utgangspunktet. OBS OBS! Pass på å ikke laste ned fra falske Vanced-sider. Linken over (youtubevanced dot ru) er FALSK og inneholder med all sannsynlighet malware. Last ned fra den offisielle siden i stedet: https://vancedapp.com/ Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. august 2021 Del Skrevet 22. august 2021 pozner skrev (27 minutter siden): Du bør prøve Youtube Vanced. Den er tilgjengelig for Android og iOS. Det er helt gratis og slett alle annonser på Youtube - https://youtubeXvanced.XX/XX.html Dette er en falsk side, sannsynligvis malware. IKKE åpne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå