Oseantic Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 topic sier det meste! Er det stabile spenninger? Holder den bra for mange hardisker og overklokking? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det er god kvalitet på den, holder det med 360W (som det gjør hos de fleste) holder det med en chieftec... Kan ikke huske å ha lest noen negative erfaringer slik q-tec har Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hadde den i den gamle cheiftec'en min og kan ikke si noe nagetivt om den Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hadde Chieftech PSUen hele tiden i det gamle Chieftech kabinettet og må si meg meget fornøyd.. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hadde Cheiftech før, i ca.1 år, så ble den ødelagt, var helt svidd inni! Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg hadde Cheiftech før, i ca.1 år, så ble den ødelagt, var helt svidd inni! Min har funka bra hitil men den bråker litt når rom temperaturen kommer et lite stykk over 30'c! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan ikke si meg fornøyd med min 360w, ustabil bare jeg kommer over 1,75v vcore. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har Chieftech Bigtower med 360W. Har hatt den et par/tre år snart vel - og har aldri hatt stabilitetsproblemer, hverken uklokket eller klokket. Synes ikke den bråker heller. I specs'en min (i profilen), ser du hva den drar hos meg.........:-) Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Chieftec PSUer er HighPower PSUer som er veldig bra. Dem produserer billige samt dyre, men du får garantert ut watten som de stempler på PSUen og dem er bra "ballansert", dvs. distribusjon på AMPS etc. Simon Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Min 340watt sluttet og virke uten grunn.. Nå utdanner jeg meg til og bli service elektronikker og sitter endel og ser på slike powersupplies på jobben så jeg burde ha sett på den ,men jeg har ikke tenkt over det.. Før nå iallefall.. Det er kortsluttning inne i den.. men vet ikke hva og hvordan den oppstod.. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 ok takker for svar men er den å anbelfale vis jeg f.eks skal ha 3hardiska,2cd rom,ati r9800pro,2stk katode,5vifter på 5w og dvs andre ting? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har den 360W og dual vifter, funker fett, men synes den bråker litt for mye. men det er ordnet, kjøptemeg en ny vifte, og funker smooth. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 men er den å anbelfale vis jeg f.eks skal ha 3hardiska,2cd rom,ati r9800pro,2stk katode,5vifter på 5w og dvs andre ting? Som sagt èn gang før her; se i specs'en min så ser du hva den orker fint....... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Helt grei den ja, som før nevnt noe ustabil om du klokker for mye Har nå bytta ut chieftec med Levicom. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 har en chiftech 360 selv bare lurte på litt sjø før jeg puter inn ny hardware! Skal overklokke så da trur æ chiftech psu'en byttes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå