Mala Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Tastatur, mus, skjerm og kabinett er på plass. Nåværende skjerm er en 144hz 2560x1440 type, så det er ønskelig for de å kunne nyte spillene greit. Jeg vet det går mye i Fortnite og slikt, og Call of Duty/Warzone. GTAV er morro. De spiller en del forskjellig i grunn, men det er ett sterkt ønske om å få satt sammen en habil PC som vil vare i noen år, og som gjerne da evt. tåler en skjermkort oppgradering uten at CPU bottlenecker ting for mye. Er det mulig å få til noe solid for maks 15k? Hjertelig takk for alle innspill ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Trengs det strømforsyning også? Hvis ikke så noe sånt da f.eks? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2020 Takk for svar ? Det ble ett Ryzen oppsett på gutten. Gjenstår skjermkort, som må bli ett 2070 Super av en eller annen type. Kikket litt på akkurat det du viser der men det var litt blandet rundt akkurat støy og varme utvikling. Har utvidet budsjettet litt slik at jeg kan bruke noe mer på skjermkort. Men tusen takk for svar ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Mala skrev (3 minutter siden): Takk for svar ? Det ble ett Ryzen oppsett på gutten. Gjenstår skjermkort, som må bli ett 2070 Super av en eller annen type. Kikket litt på akkurat det du viser der men det var litt blandet rundt akkurat støy og varme utvikling. Har utvidet budsjettet litt slik at jeg kan bruke noe mer på skjermkort. Men tusen takk for svar ? Ryzen er knall det og, tenkte bare på renspikka FPS-jakting der Hvor mye har du igjen i kassa til et skjermkort da? Dette gjør det vel ganske ålreit mtp støy: https://kl.ink/index.php?route=product/product&product_id=826&tracking=prisjakt F.eks 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2020 Ja kikket faktisk litt på det kortet der Må lese litt mer utover uka tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå