Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 larsstie: Om du går inn på den linken eg postet lenger oppe ville du funnet ut om de forskjellige moddelene til kiss technology A/S. En feide mellom deg og meg er det ikke, vi er bare ikke helt enige. Lenke til kommentar
larsstie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bøyer meg i støvet...... Jeg har kommet med feilinformasjon anngående dp-558 det stemmer ikke at den har brenner men opptaks muligheter fra tv da den har tv-tuner slik at man kan ta opptil 34 timer fra tv eller lagre filmer slik som dp-508. Er bare godt at man ikke alltid er enig i alt heller......men tror vi er ganske enig at Kiss spiller uansett modell til syvende og sist kansje er det beste kjøpe på markedet akkurat nå i forhold til hva man får for prisen. Og bare en liten ting til en av dere som lurte på hvor store filer den kan spille av. Det viser seg at dp-500 ikke kan spille av større enkelt filer enn 2Gb, men så kan man lure på om hvilke filer som er større enn 2Gb.....skulle man finne en slik fil så er det jo bare å dele den opp..... Have a nice day... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 jeg skal ikke ha DP508, har ikke så mye penger... det jeg var mest ute etter å finne ut er generell bildekvalitet og evt. problemer med støtte for formater, og slikt...hvordan er bildet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 MrLee: Les denne testen om kiss DP-450 : http://www.dinside.no/php/art.php?id=89470&=katnav Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) takker når det gjelder den "kiss" skjermen som kommer opp, den blå, er det vanlig at den flimrer som et ******? DVD filmer ser ut som de spilles av fint lissom edit: bytta SCART inngang på TV'en, så fixa det seg edit: kiipt, for å få den sonefri må man bruke hacka firmware...greit nok det, men han kisen i butikken fikk det til å høre ut som om det var offisielle ting ...jaja Endret 2. januar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 omfg denne dingsen er geniaaaal... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noen som vet hvem sjapper som selger liteon sin divx spiller? Lenke til kommentar
RauRau Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvordan kobler man kiss 508 til en PC? Trenger man kun en krysset kabel? Eller må man ha en hub eller noe mellom? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvordan kobler man kiss 508 til en PC?Trenger man kun en krysset kabel? Eller må man ha en hub eller noe mellom? Ingen som hvet dette? Har lyst på en sånn spiller selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå