akelbo Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Kommer til PC, PlayStation 5 og Xbox Series X i 2021. Resident Evil 8 byr på grøss, gru og en ond Chris Redfield Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Virker meget lovende, liker både omgivelser og potensielt leveldesign. To ting... 1: Spillet må klare å bli jevnt. Ikke bare "første halvdel skrekk, andre halvdel gønne seg gjennom de samme monstrene igjen og igjen og igjen", slik 7ern var. 2: Jeeeeesus CHRIST for en spoiler på slutten av traileren.... Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 AtterEnBruker skrev (1 time siden): Virker meget lovende, liker både omgivelser og potensielt leveldesign. To ting... 1: Spillet må klare å bli jevnt. Ikke bare "første halvdel skrekk, andre halvdel gønne seg gjennom de samme monstrene igjen og igjen og igjen", slik 7ern var. 2: Jeeeeesus CHRIST for en spoiler på slutten av traileren.... 7ern er itte mi meining den beste i heile serien.. Ei stemning du sjelden finner i spel... 1 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Ja, 7ern var veldig bra. Men jeg tror man kan enes om at siste halvdelen, spesielt den helt siste delen ikke tilførte noe bra til spillet. Men dette ser lovende ut, håper bare de kjører full pupp og gunner på med grusomheter og villagestemning gjennom hele spillet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Ser meget bra ut....! Blir spennende med er info. Lenke til kommentar
9Lives Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Virker som en blanding av 4 og 7. 7ern var det beste i hele serien etter min mening også. Elsket det spillet og ga meg ikke før Platinum poopet opp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Kan de ikke se å få 7eren i VR på pc også da. Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Det og demon's remake er de eneste argumentene jeg har sett for å kjøpe PS5 foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå