Arodem Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Horizon II: Forbidden West avduket - se den første traileren Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ser ut som det blir en mer tropisk setting denne gangen. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Dette blir spennende, ser frem til replay av 1ern på PC snart Håper de fikser litt bedre voice actors og har litt bedre cut scenes denne gangen Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 San Francisco vibes. Gleder meg som f.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ble noe annet å se dette i 4k ja. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Dette spillet skal jeg ha. Håper den kommer i fysisk utgave da, som kanskje er usannsynlig, forundrer meg ikke? Endret 11. juni 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg får vondt i magen. Kommer dette bare til ps5 så kjøper jeg ps5 og jeg kommer til å hate meg selv og Sony Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Mtp den første i serien, som ligger på min topp 5 eg skal spele igjennom på ny, gleder eg meg enormt til nummer deux.. Fantastisk spel.. Kanskje litt for heavy for vanilla PS4, men flyte nok fint på den nye konsollen.. Lenke til kommentar
Moo82 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Horizon er et av de beste spillene jeg har spilt uansett platform. Det blir kjøp av PS5 senest når Horizon II kommer ut, men kanskje før. Siden Horizon I nå kommer til PC (etter 3 år) så kommer nok også Horizon II til PC om PC-salget av Horizon I går bra. Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Oh yeah, dykkeutforsking. Ser ut til at spillmiljøet har kommet seg over den der "undervannsbrett suger"-fasen, for nå tør spill å satse mer på slikt. Får håpe oppfølgeren til Breath Of The Wild tar notis av dette. 1 Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Ser utrolig lekkert ut i 4K. Synd det ikke kommer med PS5, men Demon's Souls er nok for meg til å kjøpe konsollen. Går nok for den uten disc-drive. Er på tide å droppe den typen medium. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Kansje på tide og ta for seg det første spillet snart, hatt det liggende leeenge nå... 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 3 hours ago, Skogslik said: Kansje på tide og ta for seg det første spillet snart, hatt det liggende leeenge nå... Det tar litt tid å komme inn, men vel verdt det. Absolutt beste delen av spillet er å free-roame og farme maskiner. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Jeg er klar - det første spillet er mitt favorittspill på PS4. Når slippes dette da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) TheDarkSapling - SCM skrev (20 timer siden): Dette spillet skal jeg ha. Håper den kommer i fysisk utgave da, som kanskje er usannsynlig, forundrer meg ikke? Hvorfor er det usannsynlig ? PS5 kommer jo med BD-drev. Jeg ble aldri helt bergtatt av det første spillet i grunn, mye mulig at jeg startet på det under en litt "mettet" åpen-verden periode..og av den grunn tok det meg en 2-3 forsøk på å gidde å spille igjennom. En helt fantastisk verden de har skapt, kanskje det peneste spillet denne generasjonen..men ble liksom aldri dratt med på historien og karakterene var mildt sagt ikke så mye å bli engasjert av. Helt greit spill. Men jeg skal selvsagt begi meg utpå dette her Endret 12. juni 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Mala skrev (28 minutter siden): Hvorfor er det usannsynlig ? PS5 kommer jo med BD-drev. Jeg ble aldri helt bergtatt av det første spillet i grunn, mye mulig at jeg startet på det under en litt "mettet" åpen-verden periode..og av den grunn tok det meg en 2-3 forsøk på å gidde å spille igjennom. En helt fantastisk verden de har skapt, kanskje det peneste spillet denne generasjonen..men ble liksom aldri dratt med på historien og karakterene var mildt sagt ikke så mye å bli engasjert av. Helt greit spill. Men jeg skal selvsagt begi meg utpå dette her Les hva jeg skriver. Jeg sa "kanskje er". ?? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (3 minutter siden): Les hva jeg skriver. Jeg sa "kanskje er". ?? Så klart kommer det i fysisk utgave når PS5 kommer i både digital versjon og Blu-ray Dette spillet ser interessant ut. Må vel skaffe meg dette når PS5 er i hus.. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Enig syns sideoppragene ble ødelagt av middelmådig dialog, men hovedkarakterene våre er kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå