samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 mullethemekk skrev (Akkurat nå): Hvis du kjøper en konsoll for å få noe "power house maskin", så finnes det nok bedre alternativer enn både Xbox og Playstation uansett For min del er det i bunn og grunn kun de eksklusive spillene som trekker. Som de 40 3person spillene som ble vist.... Village var høydaren Horizon 2 OK gjerne ... Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 samco skrev (11 minutter siden): Herregud Sony for en design tabbe ? Misunnelsen er i gang. Kos deg med Exbox ? 5 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Fint å se grand turistimo enda ikke har teksturer på dashbord i spillet ..... lo godt der gitt.. we got campaign ? Jau velkommen til Xbox original Forza Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 samco skrev (1 minutt siden): Som de 40 3person spillene som ble vist.... Village var høydaren Horizon 2 OK gjerne ... Demon souls var høydaren, hvilken planet er du fra? Tipper du ikke har spilt soulsborne serien... 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Liggende: Litt for stylish for min del. Ikke akkurat noen Braun-klassiker. Hadde håpet på et mer klassisk og stilrent design. Men konsoller skal vare lenge, kanskje jeg liker designet bedre om fire år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 samco skrev (1 minutt siden): Fint å se grand turistimo enda ikke har teksturer på dashbord i spillet ..... lo godt der gitt.. we got campaign ? Jau velkommen til Xbox original Forza Se mer nøye etter, hadde masse teksturer...men ikke lett å se på stream grunnet 1080p. Men joda, plenty details der Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (Akkurat nå): Demon souls var høydaren, hvilken planet er du fra? Tipper du ikke har spilt soulsborne serien... Sorry er lei Sony 3 person spill formula siden ps3 ... repeat n repeat..... Village var det beste de viste. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Arodem skrev (19 minutter siden): Kommer i to versjoner: en med diskdrev, og en uten. Slik ser PlayStation 5 ut Så lekker! Jeg skal ha to. selge ps4 og ha en i stuen og en på kontoret. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Baldini skrev (Akkurat nå): Se mer nøye etter, hadde masse teksturer...men ikke lett å se på stream grunnet 1080p. Men joda, plenty details der Var ikke en plast detail under vinduet sorry Mack Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Liggende: Litt for stylish for min del. Ikke akkurat noen Braun-klassiker. Hadde håpet på et mer klassisk og stilrent design. Men konsoller skal vare lenge, kanskje jeg liker designet bedre om fire år. Slim utgaven blir sikkert bedre Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 samco skrev (14 minutter siden): Herregud Sony for en design tabbe ? Ja den blir nok å selge bra dårlig gitt. Like dårlig som PS4? samco skrev (12 minutter siden): Digital edition hallo ms kopiering av høyt nivå ... Gud bedre får håpe Sony gutta husker de lo av Xbox one uten disk drev ... OK..... samco skrev (8 minutter siden): Tar Xbox som ser ut som en seriøs Power house maskin med kjøle design... mot twisted tower Xbox kan du ikke ha i et TV-møbel engang. Den må stå oppreist, noe som er helt uaktuelt å ha på vår TV-benk i huset. samco skrev (7 minutter siden): Hvordan plassere pippin 2 i et stereo oppsett ? På golvet Troll. samco skrev (1 minutt siden): Fint å se grand turistimo enda ikke har teksturer på dashbord i spillet ..... lo godt der gitt.. we got campaign ? Jau velkommen til Xbox original Forza Så sjalu vettu at du klarer å skrive 6 innlegg på 10 minutter. 5 Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Xbox fanboy som bare er her for å lage kvalme, tragisk! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 barezell skrev (Akkurat nå): Slim utgaven blir sikkert bedre Herregud ? Free Willy som har stranda Igjen? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 samco skrev (1 minutt siden): Sorry er lei Sony 3 person spill formula siden ps3 ... repeat n repeat..... Village var det beste de viste. Du klarer aldri å trolle oss soulsborne fans.... Git gud Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 ImmortalTechnique skrev (Akkurat nå): Xbox fanboy som bare er her for å lage kvalme, tragisk! Samco er halveis tilbakestående på diskusjon så bare å tilgi han. 5 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Randeboy skrev (1 minutt siden): snip Du vet jo fra tv tråden at det ikke er noe poeng. Hvorfor mate tulletrollet? 1 Lenke til kommentar
Equiter Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 @samco Du har nå på rundt 15 min klart og lire fra deg 8 kommentarer her som tyder veldig mye på at du er en X-box fanboy eller en data gutt. Men for oss som liker begge deler så vil jeg si at PS5 ser mye flottere ut en den firkanta basskassen til X-box. I forhold til Sony sine forgjengere så syns jeg dem treffer veldig på PS5. 4 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 barezell skrev (Akkurat nå): Du vet jo fra tv tråden at det ikke er noe poeng. Hvorfor mate tulletrollet? Nei godt spørsmål. ? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ser litt ut som et skjell på det bildet der den ligger. Får liksom lyst til å ta tak å dele den i to ? 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ser ut som ps5 har smelta av varmen og warped ? litt forlenge i Micron? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå