akelbo Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 FromSoftwares opprinnelige Souls-spill vender tilbake. Demon's Souls pusses opp for PlayStation 5 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Dette var selve julaften! Ha spillt bloodbourne, sekiro, ds1, ds2 og ds3 men aldri Demon souls. Jeg er rede til å dø, om og om og om igjen.... 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (6 minutter siden): Dette var selve julaften! Ha spillt bloodbourne, sekiro, ds1, ds2 og ds3 men aldri Demon souls. Jeg er rede til å dø, om og om og om igjen.... Demon souls er nok det vanskeligste i serien, men det er virkelig verdt det. På PS3 kjørte det veldig dårlig, og de ble litt begrenset teknisk. Dette ser ikke ut til å være en remaster, men heller en remake. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Iki skrev (10 timer siden): Demon souls er nok det vanskeligste i serien, men det er virkelig verdt det. På PS3 kjørte det veldig dårlig, og de ble litt begrenset teknisk. Dette ser ikke ut til å være en remaster, men heller en remake. Jeg håper på en remake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå