Arodem Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Stray frir til alle katteelskere der ute. I dette spillet er du en katt som er helt alene Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 ----- - Er der andre enn meg som fikk et realt flashback til DOS-dagene? Spillet "Stray" er regelrett en futuristic og nymotens versjon av Spillet "Alley Cat". ----- Dette må prøves når det kommer... ----- Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Samme tenkte jeg! ? Alley Cat var det forrige (og eneste) kattespillet jeg har prøvd. Da med 4 deilige CGA-farger og en ivrig PC-speaker, heldigvis skjedd litt siden den gang.. Det hadde sin sjarm, selv om jeg husker det kunne bli en viss frustrasjon.. ? 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Dette spillet har jeg ventet lenge på, helt siden de laget bloggen og viste første bilder og klipp. Fikk litt hjertet i halsen på slutten av traileren når det stod "exclusive to PS5". ? Trodde i første omgang skulle komme til PC også, men da helt på slutten når det stod "Playstation 4 & Playstation 5" ble jeg ?. Fortsatt god stund til 2021, men så lenge det kommer til tilgjengelig platform, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 ----- +Thalidomide ----- - Der finnes Indie-Remake(s) av spillet "Alley Cat" for dem som bare må ha bedre grafikk for at det skal være verdt å spille. Personlig så har jeg ikke testet den/dem. Dog jeg fikk litt nostalgi da jeg spillte "The Cat Lady" der det faktisk var en liten del av spillet der man styrte en katt. Ser i hvert fall frem til å teste ut "Stray" når det kommer. ----- Lenke til kommentar
emozewA Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Slapp av, spillet er bare konsoll eksklusiv i starten. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 15. juni 2020 Del Skrevet 15. juni 2020 ----- +emozewA ----- - Og problemet med det er? ----- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå