tvv Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Hei! Etter installasjon av et program på win 10 pc har skjermen begynt å blinke etter pålogging og det er ikke mulig å få gjort noe på pc. Man kan starte oppgavebehandling og den blinker ikke, men skrivebordet blinker i bakgrunn. Får ikke startet andre programmer. Dette skjedde etter installasjon av et program for skydeling (Jottacloud om det skulle bety noe) Noen som har en løsning her? Endret 11. juni 2020 av tvv Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Hva om du starter oppgavebehandling, deretter avslutter Jottacloud. Blinker det fortsatt? Hvilken type "blink" er det? Er det som om skjermen går av og på, eller flimrer bakgrunnen eller noe slikt? Blir alt sort, eller kun selve bakgrunnen? Ville nok forsøkt en oppdatering av skjermkort-driverne også. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
tvv Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 vanskelig å beskrive men blir ikke svart men alle symbolene på skrivebordet blinker og selve bakgrunnen blinker, men om jeg tar opp oppgavebehandling så blinker ikke den boksen. men om jeg forsøker å starte ett av programmene på skrivebordet skjer det ikke noe Lenke til kommentar
tvv Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 ja jeg har stoppet Jottcloud i oppstarten men blinker fortsatt - Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Prøv å bytt skjermkabel. Jeg har selv ofte opplevd lignende på jobben og det kan hende det har blitt brudd i skjermkabelen hvis den har stått i spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå