AfterGlow Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Microsoft har sluppet mer informasjon om Xbox Series X-fremtiden. Dette er et av de første spillene som skal lages med Unreal Engine 5 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Noen som husker og oppvokst med Unreal (1)? For min del som mimrer tilbake, så husker jeg tiden som knall god grafikk. Var jo ikke måte på. Når man blar opp i screenshot fra den tiden, så ser man at det har skjedd litt siden den gang... Ganske rått hva vi kan leke oss med i dag når det kommer til spillmotorer. Samme gjelder forøvrig andre spill som Half-Life 1 og Battlefield 1942.. Den gode grafikken, men om man sammenligner med dagens standard så er det jo Minecraft delt på 2. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? 1 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Bildet er vel den oppdatert men skrinlagte UT som ble påbegynt 2014..? Men UT5 vil jo bringe alt et stort steg fra dette og igjen ? Husker det spillet fra UT2004 æraen selv ? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Vokste opp med Unreal. Første gang jeg prøvde det med ett Voodoo2 kort er vel fortsatt ett av de største wow-øyeblikkene i min spillkarriere. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 (endret) Gromle skrev (18 minutter siden): Vokste opp med Unreal. Første gang jeg prøvde det med ett Voodoo2 kort er vel fortsatt ett av de største wow-øyeblikkene i min spillkarriere. Hadde selv Voodoo2. Husker ikke om det var 8MB eler 16MB minne på det, men det var kraftige saker på den tiden. Ble senere oppgradert til et Titan-et eller annet kort. ? ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Endret 11. juni 2020 av Merko 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå