uname -i Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 hekomo skrev (Akkurat nå): Nei, det har vært flere tilfeller der nettstedet har kommet med historier der de har kommet med falske konklusjoner. For eksempel påstod de for en god stund siden at Tesla hadde begynt å produsere Model Y RWD og mente dette innebar at de ikke hadde nok etterspørsel etter AWD. Men det stemte ikke. De produserer fortsatt bare AWD. Fake News fra Electrek. Hva i all verden har det med den elendige byggekvaliteten på Model Y? Det var det diskusjonen handlet om. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 uname -l skrev (2 timer siden): Hva i all verden har det med den elendige byggekvaliteten på Model Y? Det var det diskusjonen handlet om. All kjøperne som skriver her :https://www.facebook.com/groups/TeslaModelY/ under fullt navn med 20-30 bilder Før de motvillig avviser sin Y delivery bare juger vettu. Alle kilder er bare fake news eller enkelttilfelle. Er flere tilfeller daglig som avviser delivery nå i det siste. Har ingenting med Electrec eller abcnyheter å gjøre. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 uname -l skrev (3 timer siden): Hva i all verden har det med den elendige byggekvaliteten på Model Y? Det var det diskusjonen handlet om. Nei, diskusjonen handler om ID3 sin reduserte funksjonalitet ved levering. Les artikkelen ? 1 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 (endret) uname -l skrev (På 22.6.2020 den 14.50): Hva i all verden har det med den elendige byggekvaliteten på Model Y? Det var det diskusjonen handlet om. Det har med de elendige argumentene til de som skal spore av enhver tråd om noe annet til å handle om å hetse Tesla. Det har med at Electrek blir brukt som kilde selv om nettstedet har publisert flere falske historier i det siste. Men hva har det du skriver her med det du siterer å gjøre? Du vet at jeg svarte direkte på noe du selv spurte om, ikke sant? Hvorfor velger du å ignorere svaret mitt og bare avspore videre? Er det mer Gish-Galloping som er strategien her? Endret 23. juni 2020 av hekomo 2 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 hekomo skrev (1 time siden): Det har med de elendige argumentene til de som skal spore av enhver tråd om noe annet til å handle om å hetse Tesla. Det har med at Electrek blir brukt som kilde selv om nettstedet har publisert flere falske historier i det siste. Det er ikke noen falsk historie det her. Elecktrek rapporterer om den komiske byggekvaliteten til Model Y som er dokumentert opp og i mente overalt. Og det flommer på. Mulig at du mener at Elecktrek har skrevet noe feil en gang, men det har vel lite med løse seter, løse sikkerhetsbelter, skeive karosseriplater og at det lekker inn i kupeen. hekomo skrev (1 time siden): Men hva har det du skriver her med det du siterer å gjøre? Du vet at jeg svarte direkte på noe su selv spurte om, ikke sant? Hvorfor velger du å ignorere svaret mitt og bare avspore videre? Er det mer Gish-Galloping som er strategien her? LOL. Jeg skjønner ikke hva du mener. Gjør du? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 uname -l skrev (20 timer siden): Det er ikke noen falsk historie det her. Elecktrek rapporterer om den komiske byggekvaliteten til Model Y som er dokumentert opp og i mente overalt. Og det flommer på. Mulig at du mener at Elecktrek har skrevet noe feil en gang, men det har vel lite med løse seter, løse sikkerhetsbelter, skeive karosseriplater og at det lekker inn i kupeen. LOL. Jeg skjønner ikke hva du mener. Gjør du? De har ikke skrevet feil bare en gang. I det siste har de kommet med flere falske artikler. Det jeg mener er at du først snakker om en ting, men når du får svar så endrer du tema i en evig Gish-Gallop. 1 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 hekomo skrev (12 minutter siden): De har ikke skrevet feil bare en gang. I det siste har de kommet med flere falske artikler. At Elecktrek har tatt feil i noen artikler betyr ikke at artikkelen som det ble referert til i diskusjonen ikke er sann. Du skjønner forskjellen? Og artikkelen var åpenbart rett siden den baserer seg på et utall tilfeller med dokumenterte Model Y-problemer. hekomo skrev (17 minutter siden): Det jeg mener er at du først snakker om en ting, men når du får svar så endrer du tema i en evig Gish-Gallop. Jeg tror problemet mer er at du ikke skjønner hva temaet er. Og at du kommer med argumentasjon som ikke henger på greip. Som her hvor du hevder at det ikke finnes noen problemer med Model Y siden Elecktrek, som har tusenvis av Tesla-artikler, noen ganger tidligere har skrevet noe som du mener er feil. Noe du ennå ikke har påvist. Du har bare ropt Fake NewsFalske Artikler. 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 uname -l skrev (33 minutter siden): At Elecktrek har tatt feil i noen artikler betyr ikke at artikkelen som det ble referert til i diskusjonen ikke er sann. Du skjønner forskjellen? Og artikkelen var åpenbart rett siden den baserer seg på et utall tilfeller med dokumenterte Model Y-problemer. Jeg tror problemet mer er at du ikke skjønner hva temaet er. Og at du kommer med argumentasjon som ikke henger på greip. Som her hvor du hevder at det ikke finnes noen problemer med Model Y siden Elecktrek, som har tusenvis av Tesla-artikler, noen ganger tidligere har skrevet noe som du mener er feil. Noe du ennå ikke har påvist. Du har bare ropt Fake NewsFalske Artikler. At Electrek har tatt feil i stadig flere artikler tilsier at man bør ha et kritisk blikk når man leser artikler der. Det finnes et utall tilfeller med dokumenterte problemer hos alle produsenter. Vi husker jo den livsfarlige lekkasjen på e-tron som kunne føre til kortslutning, og Porsche Taycan er også kjent for å ha mye problemer (etter din logikk): https://www.motorbiscuit.com/looks-like-porsche-taycans-have-huge-quality-issues/ Men det er bare katastrofe når en håndfull Tesla-kunder melder om problemer, må vite. Jeg har ikke hevdet at det ikke finnes problemer med Model Y. Tvert imot har jeg påpekt at alle produsenter kan gjøre feil. Hovedpoenget er at folk her trekker konklusjoner basert på et ikke-representativt utvalg. Og dette gjør enkelte her bare for Tesla. Andre produsenter får ikke samme voldsomme reaksjon fra de samme personene når kunder melder om feil. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 hekomo skrev (7 minutter siden): Men det er bare katastrofe når en håndfull Tesla-kunder melder om problemer, må vite. Hva er forskjellen mellom å være proaktiv, og reaktiv? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 oophus3do skrev (1 time siden): Hva er forskjellen mellom å være proaktiv, og reaktiv? Hva er forskjellen på at Tesla selger en bil med feil til en kunde, og at VW gjør det samme? Vi ser jo en forskjell - f.eks. bremseproblem: Tesla fikser raskt med OTA-oppdatering. VW må tilbakekalle. Men her er visst VW "proaktive" og alt er bare positivt i følge deg, selv om de slapp biler med feil til kunder, noe du har anklaget Tesla for. Men når VW gjør det så endres holdninger og argumentasjon helt magisk. 1 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 23. juni 2020 Del Skrevet 23. juni 2020 hekomo skrev (2 minutter siden): oophus3do skrev (1 time siden): Hva er forskjellen mellom å være proaktiv, og reaktiv? Hva er forskjellen på at Tesla selger en bil med feil til en kunde, og at VW gjør det samme? Vi ser jo en forskjell - f.eks. bremseproblem: Tesla fikser raskt med OTA-oppdatering. VW må tilbakekalle. Men her er visst VW "proaktive" og alt er bare positivt i følge deg, selv om de slapp biler med feil til kunder, noe du har anklaget Tesla for. Men når VW gjør det så endres holdninger og argumentasjon helt magisk. Vi prøver igjen: Hva er forskjellen mellom å være proaktiv, og reaktiv? Spørsmålet kommer uten anklagelser, og man kan være begge deler, men det folk har en kritikk imot er hvilken side enkelte vekter seg mest mot. Er man mest proaktiv men slipper enkelte ganger med å måtte være reaktiv, så er det bedre enn det motsatte. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 oophus3do skrev (13 timer siden): Vi prøver igjen: Hva er forskjellen mellom å være proaktiv, og reaktiv? Spørsmålet kommer uten anklagelser, og man kan være begge deler, men det folk har en kritikk imot er hvilken side enkelte vekter seg mest mot. Er man mest proaktiv men slipper enkelte ganger med å måtte være reaktiv, så er det bedre enn det motsatte. Du vet godt svaret på ditt eget spørsmål, og problemet er at du igjen har ulike standarder for ulike bilmerker. Når det dukker opp feil på en utlevert Tesla så er det tesla som ikke har kvalitetskontroll. Når det dukker opp feil på en utlevert bil fra VW så er de "proaktive" og det er ikke måte på hvor mange superlativer du har for nøyaktig det samme som du nettopp klaget over Tesla for. 4 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 hekomo skrev (17 minutter siden): Du vet godt svaret på ditt eget spørsmål, og problemet er at du igjen har ulike standarder for ulike bilmerker. Når det dukker opp feil på en utlevert Tesla så er det tesla som ikke har kvalitetskontroll. Når det dukker opp feil på en utlevert bil fra VW så er de "proaktive" og det er ikke måte på hvor mange superlativer du har for nøyaktig det samme som du nettopp klaget over Tesla for. Nei, jeg har ikke ulike standarder for ulike bilmerker. Når det kommer feil på en utlevert Tesla, så er det greit. Det er sånt som skjer. Når det gjentas ukentlig, med åpenbare feil som ingen normal QC hadde oversett, så er det åpenbart at Tesla med vilje leverer biler for å levere biler for bunnlinjen, og ikke har noe formål i å fikse slikt opp i tilfelle kunden ikke ser det, eller ikke klager. Disse eksemplene er det så mange av nå, at det ikke er til å ta feil av. Leveranse av galt HW i Kina er et ypperlig eksempel som føyer seg helt i alt annet av hva man ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå