Harald Brombach (digi.no) Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Bygg menyene i Vivaldi selv Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Det er jo litt kult da. Alt man kan endre selv jo bedre blir det for din egen produktivitet. Husker jeg selv lagde min egen nettleser basert på Webkit, da gjorde jeg det samme der hvor det var mulig. Bare synd jeg er elendig på UI/UX, ellers hadde den nok vært på topplisten!! ? Jeg vurderer dog å gå fra Google Chrome til Microsoft Edge. Flere som er inne på samme tanke? Hjelper betraktelig at Chrome sine plugins fungerer i Edge. Eneste som holder meg tilbake pr nå er at LastPass ikke fungerer på Edge i Android-appen. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Signatur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ - Merko // Innlegget nyttig? Gjerne eller innlegget!Mine Anbefalte Chrome / Edge PluginsDen store 3D-print tråden - Printer du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Dette er nesten som å gå 10-15 år tilbake og bruke ie activex'en og lage sin egen nettleser, med egne menyer, adressefeltet og ikke minst egen meny når man høyreklikker på nettsider. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Ikke noen tvil om hvor sjelen til gamle Opera endte opp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå