mphones Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg som sendte ut den første topic'en i 2004! hehe, godt nyttår folkens!! (er syk, så har ikke så my å gjøre ) Endret 1. januar 2004 av mphones Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Kjedelig å være syk, jeg sitter her jeg da... "gatheringet" jeg skulle på blei avlyst... Godt nyttår forresten.. Jeg er ihvertfall klar for SendoX, som skal komme dette året.. den er sweeeeeeet...! (Jeg som sende ut det første svaret i år.. ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg som sendte ut den første topic'en i 2004! hehe, godt nyttår folkens!!(er syk, så har ikke så my å gjøre ) Ohh... Satt du og telte ned så du kunne være første som lagde et emne i det nye året? Som noen sa så kommer jo Sendo X. Jeg tror også at dette året så får vi se her i Norge mobiltelefoner med mega pixel kamera. Det hadde vært noe. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 la det inn litt ovet klokka 1 da... så bereina ikke å legge inn akkurt 1.januar, som den først.. så bare at jeg hadde muligheten Lenke til kommentar
mozz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ja det hadde vel egentilig vært litt flaut å posta klokka 0:01. Da har en ikke mye annet å finne på altså. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Denne posten tar opp endel om hvilke mobiler som kommer i 2004 (btw, hører rykter om at det er nytt år? men, ellers da?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå