Dawgster Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg har et problem med å installere 2004-oppdateringen til Windows 10. Har prøvd omtrent alt som er. Skrudd av den ene og den andre servicen, samt slettet system distribution-mappen. Likevel får jeg melding om at oppdateringen ble mislykket. Hva i all verden kan jeg gjøre for å løse dette? Oppdateringen gikk helt fint på laptopen min, så jeg skjønner virkelig ingenting. Har lagt ved screenshot med feilkoden. Lenke til kommentar
LangtGjesp Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 6 minutes ago, Dawgster said: Jeg har et problem med å installere 2004-oppdateringen til Windows 10. Har prøvd omtrent alt som er. Skrudd av den ene og den andre servicen, samt slettet system distribution-mappen. Noe av det samme skjedde med meg for et par år siden. Jeg prøvde i et par måneder å få Windows Update til å virke. Til slutt ga jeg opp og lastet ned Windows 10 på en minnepinne og installerte. Det gikk helt fint. Vil også nevne at jeg selv oppdaterte til 2004 i natt. Det er vel den tregeste oppdateringen jeg noen gang har sett - det tok bortimot tre timer. Det kan faktisk være raskere å installere Windows på ny. Glad jeg kjører Linux. (Så lenge jeg har en Windows-lisens prøver jeg å holde den oppdatert, men nå spørs det om jeg gidder mer.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå