Skaug Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) Hei! Jeg har for tiden planer om å oppgradere kontoret mitt, litt etter litt. PC-en jeg nå sitter med begynner å dra på årene, og jeg trenger sårt hjelp til å plukke ut deler til en helt ny en, da jeg ikke er noen kløpper på det området. Jeg jobber til daglig som fotograf og er veldig glad i spill og underholdning på fritiden. Bruksområdene til PC-en vil bli: Foto- og videobehandling/redigering Spill Streaming Jeg har alltid ønsket meg litt lys og liv fra selve maskinen. Ta utgangspunkt i kabinettet "NZXT H710i Hvit". Er dette et egnet kabinett? Jeg har ikke noen spesielle krav når det gjelder budsjett. Kom gjerne med alle tips som kan hjelpe. Er det noe spesielt jeg bør være obs på? Endret 11. juni 2020 av Skaug Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg har Aura på en av maskinene mine og er veldig fornøyd med det oppsettet. Har du noen deler fra før av (mus, tastatur, skjerm++) som kan gjenbrukes? Lenke til kommentar
Skaug Skrevet 11. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2020 ilpostino skrev (5 timer siden): Jeg har Aura på en av maskinene mine og er veldig fornøyd med det oppsettet. Har du noen deler fra før av (mus, tastatur, skjerm++) som kan gjenbrukes? Tenkte jeg skulle bytte ut det og, dersom jeg finner noe jeg liker. Tastaturet nærmer seg vel 10 år gammelt det og snart. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå