danfredr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hva med å modde kontorpulten? bad idê , når man skal på lan da..? Hvor mye kostet HELE pcen ? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at stefaren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Nokia Conecting Folk Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at stefaren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Nokia Conecting Folk Ganske bra laget Carrox. Gull farget Men hva mente du med Nokia Connection People? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at stefaren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Nokia Conecting Folk Ganske bra laget Carrox. Gull farget Men hva mente du med Nokia Connection People? se helt il vewnstre for skjermen BTW SE rulz Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at stefaren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Nokia Conecting Folk Ganske bra laget Carrox. Gull farget Men hva mente du med Nokia Connection People? se helt il vewnstre for skjermen BTW SE rulz Er ikke min mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå