-={espen}=- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Noen somm har bilde av noen fette kabinetter(helst sel lagde) Trenger et par ideer skal lage et snart så, ja hadet vært tøf med noen bilder å titte litt på Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hvis du mener selv-modda så kan du jo kikke litt rundt i Ok.no's lesergaleri. Der får du kanskje noen gode ideer? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at stefaren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Endret 2. januar 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har laget dette kabinette HELT selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Det kabinettet var noe av det beste jeg har sett på en god stund! Men.. du har jo ikke laget det helt selv da, hvis stefaren din hjalp deg Har du ikke flere bilder av det? I et mørkt rom helst? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men her har du vel ikke laget kabinettet selv da, bare lakket det? alle her på hw.no har vel lakket kabinett sitt? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har laget dette kabinette HELT selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. Nice! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har laget dette kabinette HELT selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. blir jo feil og si at du har laget det selv..si heller at du har moddet det selv Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men her har du vel ikke laget kabinettet selv da, bare lakket det? alle her på hw.no har vel lakket kabinett sitt? Ikke jeg, men jeg skal så snart jeg får ny PC.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg har laget dette kabinette HELT selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. blir jo feil og si at du har laget det selv..si heller at du har moddet det selv Hmm.. jeg får vel si at jeg har modda det da. jeg skrev det i 7 tida om morgenen og hadde vert våken i ca 18 timer. ZzZz Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men her har du vel ikke laget kabinettet selv da, bare lakket det? alle her på hw.no har vel lakket kabinett sitt? Langt ifra! Jeg har ikke moddet det engang... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men her har du vel ikke laget kabinettet selv da, bare lakket det? alle her på hw.no har vel lakket kabinett sitt? Langt ifra! Jeg har ikke moddet det engang... Nooooo, men da er det bare en ting å gjøre da.. IKke sant? se å modd det da mann... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) modder 1 mus nå, lakert 1 testatur, har modda 2 kabinett, bygd 2, satt isamen 1 plexikabinett, på ca 6måneder,og du har ikke gjort noe ting? sitter nå med et kjedligt chifteck som jeg skal få til og se uber ut Endret 1. januar 2004 av MagE Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 var litt tøft det dere gull kabinettet Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Carrox: Tøft kabinett, men fy for en stygg farge. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. hvilken netting har du og hvor kjøpte du den?? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) det han har brukt ligner på sånn insektnetting som man bruker oppunder tak på hus.. men hvis du leter etter fin netting så anbefaler jeg sprutrist fra clas ohlson! en sirkelformet rist til bruk på kjøkkenet. diameter: 29 cm pris: 35kr maskene er mye mindre enn på den nettingen han brukte edit: fant link http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm....22ADF1635865429 edit2: nei vel.. søk på sprutrist da.... Endret 2. januar 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva med å modde kontorpulten? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har [EDIT]MODDA[EIDT] dette kabinette [EDIT]NESTEN HELT[EDIT] selv. Det meste jeg har fått av hjelp er at ste faren min tok med seg topp plata å laget to hull som jeg pusset og satte i to vifter. Jeg pusset HELE kabinette slik at det ikke var mer lakk på det så lakket jeg det på ny med en gull/bronse farge. Og jeg klippet et stort hull i side døra med ei blikksaks. hvilken netting har du og hvor kjøpte du den?? Stebroren min jobber på en "sveise trapper og ting" plass å han kom med en 5*1m. rull med noe netting(jeg ba om 40*40cm.) Så jeg vet ikke hvilken netting det er og hvor den er kjøpt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva med å modde kontorpulten? bad idê , når man skal på lan da..? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Likte den. Ikke noe lan pc, men server pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå