Bethina Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Hei. Jeg lurer på et spørsmål jeg vil stille dere. Jeg har tatt teoriprøven i dag å fikk ikke bestått jeg hadde flest feil på regulering av trafikk og teknisk om kjøretøy herunder lasting. har dere noen tips til hva jeg kan øve på ?? Takk for svar på forhånd.... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 https://teoritentamen.no/ Kjøp tilgang der, også tar du prøvene til du ikke nesten ikke har noen feil mange ganger på rad, da bør du være rimelig godt innenfor Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Når du veit kvar du hadde mest feil så veit du også kva du må fokusere på. Begge deler er eigne kapittel i teoriboka, som du då sjølvsagt bør legge særleg vekt på å pugge. På emnet om regulering av trafikk bør du kunne luke ut nokre feil ved å bruke ekstra tid. I dei fleste tilfeller så er det alternativet som er minst sannsynleg å føre til ulykker som er rett svar. Teknisk og lasting er litt meir puggestoff. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Er det last(sikring?) på B nå? Kan ikke huske om det var mye teknisk heller da jeg kjørte opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå