Anathema Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Hey! ok, dette vil ble en litt "skrallen" forklaring men håper dere forstår hva jeg mener.. Jeg har tenkt å kjøpe meg 2 stk av denne viftestyringen... Prb er at viftene mine har sånne "strømkontakter" på seg i stedenfor slike 3pins. og i viftestyringa må jeg ha 3 pins, hvordan kan jeg ordne dette på en enkel og Helst billig måte? Edit: lær meg gjerne navnene på kontaktene jeg beskriver som best jeg kan Endret 31. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hey! ok, dette vil ble en litt "skrallen" forklaring men håper dere forstår hva jeg mener.. Jeg har tenkt å kjøpe meg 2 stk av denne viftestyringen... Prb er at viftene mine har sånne "strømkontakter" på seg i stedenfor slike 3pins. og i viftestyringa må jeg ha 3 pins, hvordan kan jeg ordne dette på en enkel og Helst billig måte? Edit: lær meg gjerne navnene på kontaktene jeg beskriver som best jeg kan vel, her har du en liten mulighet, men igjen koster det litt penger! ->vis det ikke er noe problem.. klin til! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=DI4PA Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Veeel... det er et prb. for jeg har ganske skrallen økonomi Btw: har 8 vifter som skal på Endret 1. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Billigste måte må vel være å lodde vifteledningene rett på 3-pins kontaktene? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Billigste måte må vel være å lodde vifteledningene rett på 3-pins kontaktene? Ja, men hvis han ikke har loddebolt eller tinn så blir det også ganske dyrt.. da sur ledningene rundt og lim en dæsj på. det er garantert biligst Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Billigste måte må vel være å lodde vifteledningene rett på 3-pins kontaktene? Ja, men hvis han ikke har loddebolt eller tinn så blir det også ganske dyrt.. Alle med respekt for seg selv har loddebolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå