FunC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Sitter her uten skjerm for tiden, venter på ny som ligger i posten. Men i mellomtiden tenkte jeg å koble PC-en til tvn. Men ikke akkurat noen stor suksess... Sitter nå uten farger. Har kobla via tv ut pluggen på skjermkortet som er svhs og inn i videoen som er scart plugg. Hva kan dette komme av? Skjermkortet er forresten et gammelt canopus tnt kort Lenke til kommentar
zexs Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Plugg rett i tv`n, så får du farger.... No kopisperr eller no som slår inn når du går via video`en! Lenke til kommentar
FunC Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 hadde det bare hvert mulig så. Tvn er gammel, fins ikke no scart kontatk. Og tror egentlig ikke det er no kopisperre. Har kjørt det fint før mener jeg Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg har det samme problemet. Men jeg har en ny sony tv. Jeg plugger den rett til tven via svhs men det blir forsatt svart-hvitt. Det er ikke det pal/ntsc-tullet det vet jeg. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 still den inn på composite-video(eller noe slikt), ikke s/vhs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå