Gå til innhold

jeg hater nyttårsaften

obese

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hunden min hater den også ..

Hunden her i huset er gæren. I fjord var han ute og så på, og han fikk det for seg at han ville fange rakketanne. Vi fikk så vidt stoppa han føre han løp bort og skulle bite i en stor rakket føre den fløy til værs. :scared: Han blir mere sinna på de en redd.

Lenke til kommentar

Har nettop kommet hj1em, og jrg akjønnert ikke hva som er galt med å drikke på nyttårsaftewn, det er job e tradisjon. Bare man ikke skader seg så går det greit.

Hvorfor hater du nyttårsaften forrestern?????

Godt nyttår alle sammen.

EDIT: ja, jeg er drita når jeg skriver detter :thumbs:

Lenke til kommentar
Det ahr seg slik at ikke ALLE syntes høytider er så forbanna kult, være det seg på grunn av dårlige familieforholder, ensomhet, depresjoner, avstand osv. osv.

Selvfølgelig. Det betyr dog ikke at du er nødt til å skape en slags debatt på et forum der du forteller alle hvor teit det er å ha det gøy...

Lenke til kommentar
Det ahr seg slik at ikke ALLE syntes høytider er så forbanna kult, være det seg på grunn av dårlige familieforholder, ensomhet, depresjoner, avstand osv. osv.

Selvfølgelig. Det betyr dog ikke at du er nødt til å skape en slags debatt på et forum der du forteller alle hvor teit det er å ha det gøy...

Du er ikke nødt, men du har like mye lov til å gjøre det som f.eks "gledesutbrudd" er lov. Burde finnes en kategori, "frustrasjoner", for dette spør du meg. Dessuten er det ikke snakk om å si at det er teit å ha det gøy, det er å fortelle andre at man ikke har det så forbanna fett. Skal det ikke være lov å si ikke-positive ting? Hva slags idioti er det?

Lenke til kommentar

Jeg klarer meg i grunn fint uten julen. Lillejulaften synes jeg er grei, for da har jeg en egen liten feiring for meg selv hvor jeg feirer at solen snur (ingen som feirer det). Men nyttårsaften er i grunn grei nok. Koselig familiemiddag med slekta og ut klokken tolv for å se på rakettene er en fint slutt på året. :)

Lenke til kommentar
Du er ikke nødt, men du har like mye lov til å gjøre det som f.eks "gledesutbrudd" er lov. Burde finnes en kategori, "frustrasjoner", for dette spør du meg. Dessuten er det ikke snakk om å si at det er teit å ha det gøy, det er å fortelle andre at man ikke har det så forbanna fett. Skal det ikke være lov å si ikke-positive ting? Hva slags idioti er det?

Selvfølgelig kan alle som vil dele sine frustrasjoner over høytider osv, ser bare ikke helt poenget.

Det var bare min mening anngående sutretråder... må jo få lov til å ha den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...