obese Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 og derfor ble jeg hjemme og drakk ingenting. jeg hater denne dagen jeg antar jeg er den eneste det er bare så jævlig harry å ta han helt ut på denne the crappiest day of the year Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Enig Jeg hater den kanskje ikke, men jeg ser ikke no vits i at folk skal drikke seg drita da. Det er rakketanne som iriterer meg mest da. Så mye penger rett opp i lufta. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hunden min hater den også .. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hunden min hater den også .. Hunden her i huset er gæren. I fjord var han ute og så på, og han fikk det for seg at han ville fange rakketanne. Vi fikk så vidt stoppa han føre han løp bort og skulle bite i en stor rakket føre den fløy til værs. Han blir mere sinna på de en redd. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hunden min hater den også .. Bikkja mi også. Hun har ligget under (!) pc bordet i hele natt. PC bordet mitt er veldig lite, så det er ganske utrolig at hun klarte å komme under der. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Har nettop kommet hj1em, og jrg akjønnert ikke hva som er galt med å drikke på nyttårsaftewn, det er job e tradisjon. Bare man ikke skader seg så går det greit. Hvorfor hater du nyttårsaften forrestern????? Godt nyttår alle sammen. EDIT: ja, jeg er drita når jeg skriver detter Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 og derfor ble jeg hjemme og drakk ingenting. jeg hater denne dagen jeg antar jeg er den eneste det er bare så jævlig harry å ta han helt ut på denne the crappiest day of the year Join the club. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Endret 1. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Gledesdrepere sier bare jeg *mumle noe om kjipe oldiser elns* Enig med DiMiles. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva med å ikke uttale seg om greier man ikke har peiling på? Det er en grunn til at man mener dette her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hehe, bikkja her tilter det totalt for... Løper rundt og bjeffer... Våkna klokka 6 idag til morgen med bikkja som pesa noe inne i ******. Roa seg ikke, arrrgh, så jeg måtte kle på meg og gå en tur med den... Heldig som har meg altså. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hva med å ikke uttale seg om greier man ikke har peiling på? Det er en grunn til at man mener dette her. og meningen hadde jo vært flott om du kom ut med... du vet det hjelper ikke å holde ting inni seg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Harry eller ei, moro er det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Det har seg slik at ikke ALLE syntes høytider er så forbanna kult, være det seg på grunn av dårlige familieforholder, ensomhet, depresjoner, avstand osv. osv. Endret 1. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det ahr seg slik at ikke ALLE syntes høytider er så forbanna kult, være det seg på grunn av dårlige familieforholder, ensomhet, depresjoner, avstand osv. osv. Selvfølgelig. Det betyr dog ikke at du er nødt til å skape en slags debatt på et forum der du forteller alle hvor teit det er å ha det gøy... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Det ahr seg slik at ikke ALLE syntes høytider er så forbanna kult, være det seg på grunn av dårlige familieforholder, ensomhet, depresjoner, avstand osv. osv. Selvfølgelig. Det betyr dog ikke at du er nødt til å skape en slags debatt på et forum der du forteller alle hvor teit det er å ha det gøy... Du er ikke nødt, men du har like mye lov til å gjøre det som f.eks "gledesutbrudd" er lov. Burde finnes en kategori, "frustrasjoner", for dette spør du meg. Dessuten er det ikke snakk om å si at det er teit å ha det gøy, det er å fortelle andre at man ikke har det så forbanna fett. Skal det ikke være lov å si ikke-positive ting? Hva slags idioti er det? Lenke til kommentar
kag Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg klarer meg i grunn fint uten julen. Lillejulaften synes jeg er grei, for da har jeg en egen liten feiring for meg selv hvor jeg feirer at solen snur (ingen som feirer det). Men nyttårsaften er i grunn grei nok. Koselig familiemiddag med slekta og ut klokken tolv for å se på rakettene er en fint slutt på året. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg elsker nyttårsaften! Folk er i feststemning, små som store! Hvorfor er det egentlig "harry" å ta den helt ut på nyttårsaften? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du er ikke nødt, men du har like mye lov til å gjøre det som f.eks "gledesutbrudd" er lov. Burde finnes en kategori, "frustrasjoner", for dette spør du meg. Dessuten er det ikke snakk om å si at det er teit å ha det gøy, det er å fortelle andre at man ikke har det så forbanna fett. Skal det ikke være lov å si ikke-positive ting? Hva slags idioti er det? Selvfølgelig kan alle som vil dele sine frustrasjoner over høytider osv, ser bare ikke helt poenget. Det var bare min mening anngående sutretråder... må jo få lov til å ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå