scoot Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Heisann, jeg vil ha et nyt kabinett, jeg vil nødig betale mer en 1000,-. 1. Jeg vil ha et romslig et 2. Jeg vil ha vindu 3. Nok vifteplasser 4. Medfølgende PSU! Noen forslag ? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Dette Kabinettet Det har god plass, medfølgende PSU på 360w og plass til 4 80mm vifter og hvis du skal ha vindu i kabinettet er det bare og kjøpe ein Sånn sidedør og montere inn og så er det laget til hull for ein ekstra 80mm vifte. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Se på AOpen H600B m/Fortron PSU som har 120mm vifte. Lydløs Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg vil anbefalle deg dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Det er romslig, har mulighet for en 120mm i front, en 80mm som kjøler diskene, en 80mm som er festet rett over skjermkortet og 2x80mm vifter bak. Alt er 100% skrueløst. Strømforsyningen som følger med er stille nok for mine ører. Vindu må du jo sette i selv, ellers er det jo ikkeno poeng. Ferdigmoddet er talentløst mener nå jeg Endret 1. januar 2004 av A|3x Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ville valgt et av chiftec kabinettene på komplett eller et ThermalTake kabinett fra microplex. Disse har desverre ikke medfølgende PSU, men det går an å bestille fra der også. Er tross alt ikke verdens mest kompliserte opperasjon å sette inn PSU i et kabinett! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! Om du hadde orket å spandere på deg selv en PSU, så ville jeg ha kjøpt dette!!Har det selv og er superfornøyd!!Plass til hele 6 vifter (7 med den i døra) og kult som fy!! Kjøp denne i tillegg så skal jeg love deg du blir fornøyd!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg vil anbefalle deg dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Støtter den. Det er så finurlig at det halve kunne vært nok. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Hei! Om du hadde orket å spandere på deg selv en PSU, så ville jeg ha kjøpt dette!!Har det selv og er superfornøyd!!Plass til hele 6 vifter (7 med den i døra) og kult som fy!! Kjøp denne i tillegg så skal jeg love deg du blir fornøyd!! Mvh Tomzern okey, DEN var fin.. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har selv bestilt et AOpen H600B kabiunett med medfølgende Fortron PSU som har 120mm vifte..... Gå for den du Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg vil anbefalle deg dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Støtter den. Det er så finurlig at det halve kunne vært nok. Jeah, hadde det miditoweret en gang, helt genialt kabinett, men skulle ønsket de hadde laget et fulltower version... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå