Ardea Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) Hei, Jeg hadde en Gaming PC til 11.000 som desverre er blitt ødelagt og funker ikke som den skal lengre. Hadde en "Asus TUF Gaming FX504GD-DM999T" Jeg har lyst å kjøpe en ny pc til 15.000 + / -. Kravene mine er: at den får minst 120 - 200 / 300 fps på spill som fortnite, counter strike, Overwatch og andre simulator spill. Jeg VIL ha en bærbar pc fordi vi reiser så mye rundt om kring. Må ha minst 1 TB. Jeg kommer kun til å bruke pc'en til Gaming ettersom jeg har en vanlig pc jeg bruker til andre ting som skole eller lignende Har funnet en pc som jeg liker men vet ikke om den er så god: "https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc-laptop/152210/msi-gf65-thin-15-6-barbar-gaming-pc-sort" Noen spørsmål jeg lurer på: har det mye å si om lagringen på pc'en er 256, 512 eller 1 TB / 1024 GB Er det noen bedre alternativ til pc enn den jeg har funnet. Vet dere om noen stasjonære / desktop pc'er som er lette og transportere, kraftig og ligger innenfor 15.000 + / - Vennlig hilsen Ardea. takk for hjelpen Endret 10. juni 2020 av Ardea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå