Mannen1 Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) Finner nada på nett. At det er trygt i forhold til om det da kan drikkes fra flaska. Endret 10. juni 2020 av Mannen1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2020 Del Skrevet 10. juni 2020 Polystyren er ikke farlig i seg selv, men det bør være godkjent for bruk til mat og drikke. Om vi snakker om ekspandert polystyren (papp-varianten) så har de en tendens til å lekke over tid. Så ja, det er trygt. Mulig jeg misforstod problemstillingen din da. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 10. juni 2020 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) Gavekort skrev (1 time siden): Polystyren er ikke farlig i seg selv, men det bør være godkjent for bruk til mat og drikke. Om vi snakker om ekspandert polystyren (papp-varianten) så har de en tendens til å lekke over tid. Så ja, det er trygt. Mulig jeg misforstod problemstillingen din da. Den er solgt som drikkeflaske. Men usikker på om man kan ha den i kjøleskapet Ser at det brukes i yoghurt begere så det bør være trygt. Men forskere advarer mot stoffet fordi det kan lekke over i maten På flasken min står det BPA free. Men å ha det i kjøleskap er trygt? Endret 10. juni 2020 av Mannen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå